שיווק ופרסום

PEACH ודפנה גיא-שטגמן מקימים זרוע לאסטרטגיה חברתית

הזרוע המשותפת תעסוק ביצירת תוכן ואסטרטגיה בעלת אחריות חברתית, עבור חברות מסחריות ובחיבורם עם עמותות
משה בנימין |  3
דפנה גיא-שטגמן ושראל דניר (צילום יחסי ציבור)
חברת התוכן PEACH מקימה בשותפות עם דפנה גיא-שטגמן חברה בשם PEACH AGENDA שתשמש כזרוע ייעודית שתעסוק בבניית אסטרטגיה חברתית עבור חברות במשק. 
החברה המשותפת תעסוק ביצירת תוכן ואסטרטגיה בעלת אחריות חברתית, עבור חברות מסחריות ובחיבורם עם עמותות. "השוק הישראלי מבין שהעולם החדש עוסק בתוכן ובעשייה למען הסביבה ולחברה בה אנו חיים. בעידן של היום חברה מסחרית בלי ערכים ומסר חברתי, היא כמו מוצר ללא תקציב שיווק" אומר שראל דניר, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-PEACH. 
דפנה גיא-שטגמן, שתחבור ל-PEACH היא בעלת "אג'נדות" - סוכנות לפרסום חברתי. בעברה שימשה שטגמן-גיא כמנהלת מחלקת תוכן שיווקי ושיתופי פעולה מסחריים של ערוץ 10 ובמסגרת תפקידה פיתחה שת"פים בתכניות כגון "בייבי בום", "הישרדות", "היפה והחנון" ו-"ערב טוב עם גיא פינס". כמו כן גיא-שטגמן עבדה בעבר בחברת התוכן גריי קונטנט מקבוצת אדלר חומסקי. 
"לתפיסתי אחריות חברתית איננה רק אתיקה טובה, זוהי התנהלות עסקית נכונה" אומרת גיא-שטגמן. "צרכנים מתגמלים מותגים שרוצים להפוך את העולם למקום טוב יותר ומשקפים את הערכים שלהם. היום חשוב לחברות לבנות שותפויות עם שחקנים חברתיים וקמפיינים סביב יוזמות טובות חברתיות, להצטרף לשיחה ולקדם קהילות ולא לחתור רק לשורת הרווח הכלכלי של החברה. צרכנים מצפים שהמותגים ידברו בשקיפות ויציפו תקשורתית את העשייה החברתית ולכן מותגים כבר לא יכולים להרשות לעצמם להישאר מחוץ לשיח החברתי. אני רואה את שנת 2020 כשנה בה אקטיביזם של המותג יהפוך לחלק מכריע באסטרטגיית המותג".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דפנה את מהממת כל דבר שאת נוגעת הופך לזהב טהור
    עפרה 01/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה
    סגור
  • 2.
    אלופה
    עדי אליאב 09/2019/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקצוענית ונעימת הליכות,כיף לעבוד איתה. בהצלחה.
    סגור
  • 1.
    2 מהטובים בתחומם. שיהיה בהצלחה!! (ל"ת)
    נתי יעקובי 09/2019/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור