פרסום ושיווק

עובדי פלאפון שובתים; לא יינתן שירות; מחלקות ייסגרו

השביתה תהיה בת יום אחד בתמיכת ההסתדרות, שבמהלכה לא יינתן מענה טלפוני ופרונטלי במוקדי השירות והמכירה, לא תתבצע הוצאה של ציוד מהמרכז הלוגיסטי, כולל של מכשירים ניידים שנשלחו לתיקון, ותיעצר הפעילות במחלקות השונות של החברה
ארז ליבנה | 
מנכ"ל פלאפון, רון גוראון (צילום יונתן בלום)
עובדי חברת פלאפון יוצאים לשביתת אזהרה בת יום אחד שתחל השעה 12:30. זאת לאחר שפוצץ המשא ומתן בין הנהלת החברה לעובדים, לאחר שלא הצליחו להגיע להסכמות בנוגע לסגירת יחידות החברה הנמצאת בקשיים וכמות הפיטורין שהמהלך יגרום.
כאמור, המצב הקשה של החברה - ושל שוק הסלולר ככלל - מכריח את החברה לקצץ משמעותית בהוצאותיה. הצפי הוא שחברות סלולר נוספות ייאלצו לצאת במהלכי קיצוצים דומים. 
 
במהלך שביתת האזהרה, לא יינתן מענה טלפוני ופרונטלי בכל מוקדי השירות והמכירה של החברה. בנוסף, לא תתבצע הוצאה של ציוד וסחורה מהמרכז הלוגיסטי, כולל של  מכשירים ניידים שנשלחו לתיקון ע״י לקוחות החברה. כמו כן, תיעצר הפעילות במחלקות השונות של החברה, בהן: מערכות מידע, הנדסה, כספים, משאבי אנוש ושיווק.
יצוין כי לאחרונה נחתמו הסכמי סינרגיה עם ועדי העובדים של בזק בינלאומי ושל יס, וכעת מתקיים מו״מ לגבי עובדי חברת פלאפון.
יו״ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות, יקי חלוצי, אמר: "אני קורא להנהלת פלאפון להתחיל לנהל מו״מ ענייני ורציני ולהפסיק להתנהל באופן חד צדדי הפוגע בעובדים״.
יו״ר ועד עובדי פלאפון, יחיאל שמן, מסר: ״לא אתן את ידי למהלכים של מנכ״ל מתנשא ומנותק שמרוויח מיליוני שקלים בשנה ורוצה לזרוק הביתה עובדים רבים, שרק מבקשים להתפרנס בכבוד. איננו מתנגדים לסינרגיה בין חברות הבת (פלאפון, בזק בינלאומי ו-יס), אך לא יעלה על הדעת שהנהלת החברה תפעל באופן חד צדדי ובוטה, תוך כדי מו״מ. אנחנו אוהבים את פלאפון והיא מרכז חיינו, אבל עד שמנכ״ל החברה לא יתעשת, אנחנו מתכוונים להמשיך ולהחריף את הצעדים הארגוניים שלנו עד להשבתה מלאה וכללית של החברה לאורך זמן״.
היועץ הכלכלי של האיגוד ושל ועד העובדים, פרופ' ירון זליכה, אמר: ״ועד עובדי פלאפון הוא ועד שקול ואחראי, אולם נוכח מהלכים חד צדדים וחסרי אחריות של ההנהלה אין מנוס אלא מלהעביר מסר ברור וחד משמעי. לא ניתן להנהלה לרמוס את העובדים ואת זכויותיהם".
מהנהלת חברת פלאפון נמסר כי: "החברה עושה כל שביכולתה על מנת למזער ככל הניתן את הפגיעה בלקוחות, מתנצלת בפניהם על אי הנעימות ועומדת עמם בקשר רציף בכל ערוצי התקשורת הרלוונטיים בכדי לעדכן בהתפתחויות. הנהלת החברה מכבדת את זכויות העובדים וקוראת לוועד העובדים לגלות איפוק ואחריות כלפי ציבור הלקוחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה