פרסום ושיווק

מקהלת אחת מתשע: 2000 איש שרו יחד למען מודעות לסרטן שד

קמפיין ההתנדבות השנתי של ראובני פרידן עם עמותת אחת מתשע נעשה השנה יחד עם קולולם, במסגרתו כ-2000 נשים וגברים שרו יחד את שירה Let's get loud של ג'י לו
משה בנימין | 
אחת מתשע (צילום צילום מסך)
כמדי שנה משרד הפרסום ראובני פרידן מלווה בהתנדבות את עמותת אחת מתשע בקמפיין פרסומי להעלאת המודעות לסרטן השד וחשיבות הבדיקה התקופתית. השנה, הפיקו המשרד והעמותה אירוע מוסיקלי יחד עם קולולם במסגרתו כ-2000 נשים וגברים שרו ביחד את שירה של ג'ניפר לופז Let's get loud. 
האירוע התקיים כחלק ממאבקה של 'אחת מתשע' להורדת גיל הממוגרפיה ל-40, המוגש לסל הבריאות השנה. "מדי שנה מאובחנות 5400 נשים חדשות עם סרטן השד, כרבע מהן מתחת לגיל 50", מסבירה סיגל רצין, מנכ"לית 'אחת מתשע'. "אנו פונות לנשים (שאינן בסיכון) לגשת לכירורג שד כבר בגיל 30, ולדרוש בדיקת ממוגרפיה מגיל 40. אנו מתכוונות לחולל השנה מהפך ולשנות את התוויית הממוגרפיה בסל במטרה להציל חייהן של נשים צעירות רבות מדי שנה. כי הסרטן לא מחכה לגיל 50".

 

מיכל שחף, מנכ"לית ומייסדת קולולם: "החזון של קולולם מהיום הראשון הוא לחזק את המארג החברתי דרך שירה משותפת, כזאת שמצריכה הקשבה - לסביבה וגם לעצמך. שיתוף הפעולה בין קולולם ל'אחת מתשע' וההירתמות למטרה החשובה הזו הם טבעיים עבורנו, כמיזם ששם לעצמו למטרה לייצר שינוי. נשמח שכמה שיותר נשים וגברים יצטרפו אלינו לזעקה משותפת להעלאת המודעות לסרטן השד ולחשיבות הבדיקות לגילוי מוקדם. נשים צריכות לדעת שהחיים בידיים שלהן. אל תחכי שיהיה מאוחר מדי. לכי להיבדק!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה