פרסום ושיווק

אופיר גוטמן: "פרוקטר התכנסה לבסיס ונפטרה מ-100 מותגים"

מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל מתארח בפודקאסט השיווק והפרסום של ערן גפן "חצי שעה של השראה" ומדבר על בניית מותגים מנצחים, המכירה הישירה לצרכן, דרכו בחברה מההתחלה ועוד 
כתבי אייס | 
אופיר גוטמן (צילום יחסי ציבור)
הפודקאסט חצי שעה של השראה בהגשת ערן גפן שב אחרי החגים עם פרק מעניין שבו מתארח מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, אופיר גוטמן.
גוטמן שהחל את הקריירה בפרוקטר בתפקיד זוטר בחברה לפני 18 שנה וצמח מבפנים עד לתפקיד הבכיר ביותר, רואה את ניהול הקריירה כמו מירוץ מרתון. במקרה שלו, האנלוגיה עבדה מצוין. הוא מדבר על כמה חשוב "לשמור אנרגיה" לריצה הארוכה ועל הצורך לדעת "להיטען" לאורך הדרך. 
 
על הצלחת תאגיד הענק הבינלאומי שגם מחזיק בתואר המפרסם הגדול בעולם, אומר גוטמן כי סיבת ההצלחה מתבססת על היכולת לבנות מותגים מנצחים. הוא חושף את שיטות ניהול השיווק והכלים בהם הם משתמשים, ביניהם גישת הפרימיום, החתירה להובלת השוק בכל קטגוריית ורמת מחיר, העקביות וההתמדה במסרים וחדשנות מוצרית.
פרוקטר היא חברה ששרדה 190 שנה כולל מלחמות עולם, אבל לפעמים המודלים הקיימים כבר לא מתאימים לדור החדש ולכן שיטות השיווק מתעדכנות. לכן עברה פרוקטר לקטגוריות המכירה הישירה לצרכן D2C וההתנסות שלה במודלים עסקיים חדשניים שנועדו להתחרות במוצרים הקיימים וליצר דיסטראפשן לעצמם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה