שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של רשת מלונות טמרס עובר ל-D-say

הרשת כוללת מלונות נופש, עסקים וספא. השנה נוספו למשרד תקציבי איילון ביטוח, כלל ביטוח אשראי ואתר פאנקו לצד 2 מערכות בחירות בהן ליווה המשרד את אביגדור ליברמן
כתבי אייס | 
אייל הובר לוי (צילום יח"צ)
תקציב הפרסום של רשת מלונות טמרס עובר מענבר מרחב G למשרד הפרסום D-say. רשת 'טמרס' כוללת מלונות נופש, עסקים וספא על הים: West, נתניה, תל אביב ואשדוד, דניאל ים המלח והרצליה ומלון ספא שיזן הרצליה.
תקציב 'טמרס' מצטרף לשורת תקציבים שעברו השנה ל-D-say, ביניהם איילון ביטוח, כלל ביטוח אשראי ואתר מכירת האלכוהול פאנקו, זאת לצד עבודתם המשותפת עם מפלגת ישראל ביתנו והיושב בראשה, אביגדור ליברמן.
איל הובר לוי, שותף ומנכ"ל D-say: "אנחנו נרגשים להוביל את טמרס, המותג האיכותי והבוטיקי אל האתגרים הניצבים בפניו לקראת 2020 ובטוחים שיחד נגיע להישגים מרשימים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה