שיווק ופרסום

בואו נגשים חלומות – דילים לחופשה הבאה שלכם - בסיישל!

כתיבת מומחים | 
כאשר אנחנו חושבים על חופשה בחו"ל, רבים מאיתנו מדמיינים טיסה ליעד שופינג לחופשת סוף שבוע באיטליה, או כמה ימים של חופשה מושלגת בימי הכריסמס בלונדון. אך עם הרבה כבוד ל - "עקיצות" קצרות באירופה – הפעם אנחנו הולכים על כל הקופה. היעד שעל הפרק היום הוא יעד טרופי מפתיע ואקזוטי לחופשת בטן גב מושלמת (אפשר אפילו עם קוקטייל בתוך אננס) – הרפובליקה של סיישל, 1,500 ק"מ מזרחית לאפריקה, לחופי הטורקיז של האוקיינוס ההודי.
איי סיישל הם מהיעדים החלומיים לחופשה טרופית של בטן גב אל מול נופים עוצרי נשימה. והחדשות הממש טובות – שפע של דילים לאיי סיישל יאפשרו להגשים את החלום, בפחות מ – 1200 דולרים לאדם לשבוע של הטענת מצברים והגשמת חלומות :
איי סיישל – כך נראה גן עדן
הרפובליקה של סיישל היא מדינה הכוללת 115 איים (שרק 33 מהם מיושבים) באוקיינוס ההודי, כ – 1,500 קילומטרים מזרחית לאפריקה, למדגסקר ולזנזיבר.
המיקום המשווני של מדינת האיים מאפשר מזג אוויר טרופי - מה שאומר טמפרטורה קבועה, חמימה ונעימה לאורך כל ימי השנה, של בין 24 ל – 30 מעלות. החופים באיים הם מפגש מרהיב של חול זהוב, מי טורקיז ובעלי כנף ססגוניים שישלימו את האווירה.
האוכלוסייה המקומית באיים מגוונת ומעורבת, כאשר תמצאו בין דיירי הרפובליקה הקבועים אירופאים, אפריקאים, ואפילו הודים וסינים, וכולם אדיבים ומסבירי פנים לתיירים. הרוב המוחלט של דיירי האיים חילוני, ורמת החיים גבוהה.
בערים, ובעיקר בעיר הבירה ויקטוריה, תמצאו רחובות מופלאים לטיול, ארכיטקטורה מפתיעה וקולינריה עשירה בחומרי גלם טריים ומקומיים. איי סיישל מציעים תרבות מקומית אקלקטית השואבת השראה מן המקורות המגוונים של דיירי האי, וניתן לראות זאת בארכיטקטורה (כמו למשל שעון המגדל - ההומאז' ל - "ביג בן" בויקטוריה) ובבישול האופייני המקומי.
האי הגדול ביותר בשרשרת האיים הוא האי מאהה, האי הצפון מזרחי במדינה. אורכו של האי כ – 25 קילומטרים ורוחבו כ – 17 ק"מ, מה שאומר שבנסיעה של כחצי שעה תוכלו בקלות לעבור מהפינה הדרום מזרחית לזו הצפון מערבית של האי.
באי מאהה נמל התעופה הבין לאומי של סיישל ועיר הבירה ויקטוריה. גרים בו כ – 80,000 תושבים (כמעט 90% מהם בעיר הבירה).
איים קרובים לאי מאהה הם האי פראסלין, האי לה-דיג שם תמצאו את חוף סורס ד'ארג'נט שעוד נדבר עליו, אי האלמוגים אטול אלדברה שהוא שמורת טבע ואתר צלילה מרהיב, ועוד.
חופשה בסיישל – כך ייראו הימים שלכם
מי שמגיע לחופשה בסיישל – יכול להיות בטוח שעד שיחזור לנמל התעופה בדרך חזרה אל הציוויליזציה, יש לו זמן של חזרה אחורה בזמן. זמן של שקט, שלווה, אדיבות אירופית וסביבה אקזוטית.  
את הימים הנעימים והנינוחים בסיישל אפשר למלא בביקורים בחופים המרהיבים באיזור, למשל: בסיישל תמצאו את חוף סורס ד'ארג'נט בלה דיג, שדורג כחוף הים היפה ביותר בעולם. בחוף נופי דקלים, מי טורקיז מהפנטים, חולות דקים ולבנים וסלעי גרניט שפורצים מן האדמה. בחוף סורס ד'ארג'נט, כמו בשאר החופים במדינה, תמצאו מעט מאוד אנשים ביחד איתכם על החוף - מה שמבטיח חוויה פרטית, שקטה, ואפשרי בהחלט שתהיה רומנטית.
בעיר הבירה ויקטוריה תוכלו לטייל בשוק התבלינים המקומי הקטן, המציע דוכנים של תוצרת מקומית; תבלינים ססגוניים ועשירים בטעמים; פירות טרופים מתוקים; פירות ים ודגה מקומית ועוד. תוכלו לטייל גם בשמורות הטבע באי, שם תמצאו עצי קוקוס ייחודיים לאזור, יער גשם עצום הכולל מגוון רחב של בעלי חיים (שאף אחד מהם אינו ארסי) ועוד.
דילים לאי סיישל – זה אף פעם לא מוקדם להגשים חלומות
לאחרונה מוצעים דילים לאי סיישל בטיסה ישירה, שאורכת כשש שעות ועשרים דקות. המשמעות היא שטיסה שיוצאת מישראל בחמש בבוקר, תנחת במאהה בסביבות הצהריים המוקדמים ותשאיר לכם חצי יום נהדר לטעום מהאי, לטייל ולהתחיל את החופשה הקסומה ברפובליקה של סיישל.
חיפוש קל מעלה כי דילים לאיי סיישל מאפשרים טיסה ישירה, העברות, ומלון על בסיס ארוחת בוקר מפנקת, במחירים של החל מ – 1200$ לאדם. בשל המחירים המקומיים הנמוכים באופן מפתיע, תוכלו לאפשר לעצמכם שבוע בגן עדן, בעלות סופית לא הרבה יותר יקרה מזו של שבוע במדינות מערב אירופה.
ואנחנו אומרים – החיים קצרים, וחלומות נועדו שיגשימו אותם. עונת התיירות המושלמת לביקור באיי סיישל היא העונה היבשה, מחודש ספטמבר ועד לאפריל. זה בדיוק הזמן להפתיע את בן או בת הזוג בדיל מפנק לאיי סיישל, ולהפוך חלום למציאות!
תגיות חופשה | טיסה | נופש
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה