שיווק ופרסום

פיינליסטים למקאן ו-NO NO NO YES בתחרות ה-Epica

מהלך איקאה של מקאן תל אביב ועמותת TOM ממשיך לכבוש כל תחרות פרסום בה הוא מתמודד. משרד הפרסום של גדעון עמיחי עולה לגמר עם מודעות LUPA
כתבי אייס |  1
Epica (צילום יחסי ציבור)
מקאן תל אביב (יחד עם עמותת TOM) ו-NO NO NO NO NO YES הם 2 משרדי הפרסום הישראליים שהעפילו לשלב הגמר של תחרות ה-Epica. אירוע הגמר בו יוכרזו הזוכים ויוענקו הפרסים ייערך ב-21 בנובמבר באמסטרדם. 
כצפוי, מקאן עשה זאת עם מהלך איקאה Thisables שממשיך לכבוש כל תחרות שבה הוא מתמודד. המהלך שבמסגרתו הונגשו רהיטים ומוצרים לבעלי מוגבלויות העפיל ל-2 קטגוריות: ריהוט ומוצרים ביתיים ועיצוב. במקביל משרד הפרסום שבראשו עומד גדעון עמיחי העפיל לקטגוריית אונליין ושירותי מובייל עם 5 מודעות למותג LUPA במסגרת קמפיין BOOK NOW. 

 



תחרות ה-Epica, מהוותיקות בסבב תחרויות הפרסום החלה את דרכה ב-1987 וכיום מתמודדים בה משרדים עצמאיים לצד סניפי הרשתות הגדולות מ-70 מדינות שונות. התחרות נבדלת מאחרות במודל השיפוט הייחודי שלה שאינו משלב אנשי קריאייטיב אלא מתבסס כולו על טהרת העיתונאים המקצועיים בתעשייה שכותבים על תחום הפרסום, שיווק, דיגיטל, טכנולוגיה, עיצוב, הפקות פוסט, אופנה ועוד, ומגיעים מעשרות מדינות.
השיפוט מתחלק לשני שלבים, שהראשון שבהם באונליין, הוא על ידי צוות של 300 עיתונאים-שופטים שמצביעים ומסננים מתוך עשרות אלפי ההגשות. בשלב השני, השיפוט על ידי ה-Grand jury עלו נמנים כתבים בכירים ועורכים של המגזינים הבולטים כגון Adweek, Campaign, Lurzer's Archive ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לזכותו של גדעון צריך לומר שהפעם מדובר בקמפיין אמיתי
    ערן 11/2019/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פעם גדעון עמיחי היה מלך תחרויות הפרסום עם כל מיני מהלכים שנבנו רק בשביל לזכות בפרסים. המהלך של מקאן, מקסים וקריאטיבי ככל שיהיה הוא לא הרבה יותר מזה. הרי מעטים מחוץ לברנז׳ה שמעו עליו לפני שהוא זכה בפרסים. המודעות של לופה לעומת זאת הן מודעות אמיתיות שזכו לחשיפה אמיתית ולכן מגיע לגדעון שאפו.
    סגור