שיווק ופרסום

סלאמתק: אביב פרסום זכה בתקציב של רשת חינוואי

משרד הפרסום יוביל מהלכים שיווקים באמצעי המדיה השונים, ויהיה אחראי גם על התוכן השיווקי ופעילות הדיגיטל של הרשת - כשתקציב הפרסום שלה יעמוד על כ-2 מיליון ש'
אלכסנדר כץ |  1
חינאווי גורג משקאות WIN&MORE (צילום יחצ)
משרד אביב פרסום זכה בתקציב הפרסום של רשת Wine & More – כך נודע לאייס. הרשת, שמוכרת יותר בשם חינאווי משקאות, מונה 9 סניפים וחנות דגל לשיווק אלכוהול ובשר. עד כה טופל התקציב במשרד צדר:יריב.
אביב פרסום הוא בבעלותם של בנצי ג'ורנו וניס אביטן, ובין לקוחותיו אפשר למנות את רשת מחסני השוק, רשת ספידוג, רשת המקסיקני, היפר כהן, קואופשופ, עיריית באר שבע, רשת קנדי גלידה ועוד.
במסגרת חוזה ההתקשרות, אביב פרסום יהיה אחראי על הובלת מהלכים שיווקיים בטלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות, תוכן שיווקי, דיגיטל וכן על ניהול הנכסים הדיגיטליים כמו עמוד הפייסבוק של הרשת. למרות שלכאורה לא מדובר ברשת שיווק גדולה, תקציב הפרסום שלה לפרסום מסורתי ודיגיטלי צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים.
בנצי ג'ורנו, מבעלי אביב פרסום, מסר: "אנו נרגשים לצרף לשורות משרדינו לקוח מכובד כמו רשת Wine & More ולהיות אחראים להובלת מהלכים שיווקיים חדשים שיעמיקו את מיצובה התודעתי בקרב הציבור ויבדלו אותה אל מול המתחרות. המציאות בה אנו חיים כיום תחרותית ועל כן קיימת חשיבות רבה ליצירת בידול ולהענקת ערך מוסף ללקוחות הרשת ולהתאמתה לעידן של היום ולהצעיד אותה למחזות חדשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכוכבים מהדרום
    עידן 11/2019/19
    הגב לתגובה זו
    2 4
    בנצו וניס התותחים! תצליחו
    סגור