שיווק ופרסום

אפליקציית ההיכרויות OkCupid בקמפיין ראשון לשוק הישראלי

הפלטפורמה למציאת בני זוג לקשר רציני, שכרה את משרד הפרסום SABIO וחברת הייעוץ התקשורתי העולמית  APCO Worldwide, ותעלה כבר היום בקמפיין דיגיטל וחוצות
אלכסנדר כץ |  5
OkCupid עם קמפיין ראשון בישראל (צילום יח"צ)
אפליקציית ההיכרויות הבינ"ל OkCupid שמה על הכוונת שלה את השוק הישראלי כיעד אסטרטגי ומתכוננת להגדיל את השקעתה במדינה בשנה הקרובה. לאייס נודע כי החברה תעלה בקמפיין דיגיטל בוואלה וב-mako ובשילוט חוצות כבר היום (יום ד') ולצורך כך התקשרה עם משרד הפרסום SABIO ועם חברת הייעוץ התקשורתי העולמית  APCO Worldwide המתמחה בהחדרת מותגים בינ"ל.
סימן ההיכר העיקרי של OkCupid הוא פלטפורמה למציאות שותפים למערכות יחסים רציניות לפי תחומי עניין ואופי, ולא רק לפי תמונות. משתמשי האפליקציה יכולים לענות על יותר מ-3,000 שאלות שיגדירו את הפרופיל שלהם ובכך להגביר את סיכויי ההתאמה על פי אלגוריתם מיוחד שקובע ציוני התאמה בין כל זוג פוטנציאלי. כמו כן, כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של החברה להתמקד בשוק הישראלי, נוספו לאפליקציה שאלות רבות המכוונות במיוחד להווי ולתרבות הישראלית.


APCO Worldwide היא חברה לייעוץ אסטרטגי תקשורתי בינ"ל המפעילה מעל 30 משרדים ברחבי העולם. את המשרד בישראל מנהל רועי פדר המייעץ למותגים בעולם ומסייע להם בפעילותם בישראל. משרד הפרסום SABIO  מספק שירותי פרסום, מיתוג ואסטרטגיה שיווקית ללקוחות בארץ והוא בבעלותם של אייל אורנשטיין, עמית כפיר ובני גולדשטיין.
סמנכ''ל הקריאטיב של SABIO אלמוג דסה ציל מסר "משרד הפרסום SABIO שמח להיות הקול הישראלי של מותג ההיכרויות הבינ"ל OkCupid. כמשרד קריאייטיב עם לא מעט רווקים ורווקות מכל קצוות הקשת אין לנו ספק שזו תהיה אהבה מקמפיין ראשון".
לאנה אושר, סמנכ''לית לקוחות ופיתוח עסקי בחברת הייעוץ התקשורתי APCO Worldwide מסרה: "אנחנו ב- APCO ישראל גאים מאוד לעבוד עם מותג בינ"ל אהוב ואוהב כמו OkCupid, ואנו בטוחים שזוהי רק תחילתה של שותפות נפלאה שתשדך בין הרבה ישראלים וישראליות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מועתק אחד לאחד מקמפיין זוכה פרסים משנה שעברה
    ג׳יזס 11/2019/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובעל מדיה בעשרות מליוני דולרים? נראה לכם שאין אינטרנט? אין בושה? לפרסם באדוויק? מה זה אנשים.. מה קורה איתכם?
    סגור
  • 4.
    SABIO להעתיק את הקונספט של Wieden+Kennedy זה לא קריאטיב (ל"ת)
    עידן 11/2019/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    קשר
    איציק 11/2019/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נשואים
    סגור
  • 2.
    אין עוד משרד כמו סאביו בארץ ?? (ל"ת)
    אחד 11/2019/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קמפיין פצצה! חכם ביותר! (ל"ת)
    עומר 11/2019/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור