שיווק ופרסום

2020: הטרנדים החמים לעיצוב השיער

אופנה היא עניין דינאמי ובתוכה יש בעיקר את תחום עיצוב השיער שמשתנה בצורה הכי מהירה, מעניינת ורלוונטית. אז מה צפוי לנו בשנת 2020 ומה הרגע הנכון להתחיל? הנה כל התשובות

כתיבת מומחים | 
שיער (צילום pexels)
שינויים הם חלק בלתי נפרד מענף האופנה. לכל אורך ההיסטוריה אפשר לראות כיצד תהליכים תרבותיים, היסטוריים וגם טכנולוגיים השפיעו על הבגדים שאנחנו לובשים ועל איך שאנחנו נראים. עם זאת, גם בענף האופנה יש הבדלים בין התחומים השונים – כי עיצוב שיער למשל נחשב לתחום שמשתנה הכי מהר.
תחום עיצוב השיער משתנה במהירות כי הוא רלוונטי לכולנו. בניגוד לבגדים יקרים שלובשות דוגמניות על במות האופנה המובילות בעולם, כל אחד ואחת מאתנו יכולים להיכנס למעצב השיער לביתו ולהפוך השראה למציאות. מעבר לכך, התחום של עיצוב שיער מעניין מאוד והטרנדים של 2020 מוכיחים את זה בצורה הטובה ביותר.
בין הפטריה לצבע - מה שחוזר ומה שחדש
את הטרנדים של 2020 כדאי להתחיל דווקא עם תסרוקת הפטריה. כזכור, זו הייתה התסרוקת המועדפת על גברים ונשים בשנות ה-90 של המאה הקודמת, אך מסתבר שעכשיו היא עושה קאמבאק.
בנוסף, אפשר לעצב את השיער בתסרוקת פטריה כלפי חוץ - אבל להשאיר חלק מגולח מאחור ואף לצבוע בגוונים שונים קבוצות שיער קטנות שמפוזרות עליו. השילוב הזה גם מוביל אותנו לטרנד הבא של 2020, שעומד להיות מבוסס על צבע הלוונדר: מה שהוכרז על ידי בתי אופנה בינלאומיים כגוון השולט של השנה צפוי להתכתב נהדר עם צלליות העיניים או השפתון, מה גם שהוא הולם נשים בגילאים שונים.
במובן מסוים, 2020 עומדת להביא איתה שינוי בכל מה שנוגע לצבע השיער. אם בשנים הקודמות נאלצנו להתחייב לגוון ספציפי, הרי שכיום ישנם פתרונות שיער דינאמיים כגון ספריי שמתקבע ואינו יורד – עד החפיפה. מיד לאחר מכן ניתן שוב להקפיץ את הלוק, להיראות שונה בכל אירוע ולרענן את המראה הכללי.
מה לגבי הפוני?
תסרוקת הפוני יוצרת מסגרת עבור התספורת הקצרה ומשלימה את המראה הכללי עבור חובבי הפטריה או הקארה. את הפוני רצוי לגזור בעיקר בשיער חלק, אך יש גם אמיצות שעושות את זה עם שיער מתולתל. עם זאת, צריך לקחת בחשבון שתסרוקת הפוני מחייבת תחזוקה מסוימת ולעיתים גם שימוש בפן או פתרונות החלקה ספציפיים.
לבסוף, הטרנדים המובילים של 2020 כוללים בתוכם את הצמות. גם כאן מדובר במובן מסוים על קאמבק של סגנון יחסית ותיק, אך הפעם הצמות מקבלות שדרוג בזכות צבע ותוספות שיער. אותן תוספות מאפשרות לכל אחת לשלב צמות בתספורת הכללית שלה ולהיראות צעירה וחיונית.
לסיכום, 2020 כבר מעבר לפינה ועכשיו הזמן להתרגל לטרנדים המובילים בתחום של עיצוב השיער. מכאן והלאה, כל שנותר הוא לבחור מה עושה לך את זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה