שיווק ופרסום

איך מכפילים כסף?

בעולם של פיתויים אינסופיים ואתגרים כלכליים, כולם רוצים ללמוד איך לעשות יותר כסף במינימום זמן כדי להגיע לרווחה כלכלית. אבל איך עושים את זה נכון? החלטנו להתייעץ עם מור קורן, בוגר מצטיין תואר שני במדעי המחשב, מייסד בית ספר לפסיכומטרי ובעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בהשקעות, בבורסה ובנדל"ן כדי לגלות איך תוכלו להכפיל את הכסף שלכם!
כתיבת מומחים |  1
סוחר (צילום shutterstock)
כיום, יש שלוש דרכים עיקריות להכפיל את הכסף שלכם בדרך לעצמאות כלכלית: פתיחת עסק, השקעה בבורסה ובנדל"ן.
 
1. פתיחת עסק – בניית עסק היא צעד מורכב שעשוי להימשך חודשים או שנים, בהתאם לתחום העיסוק. יחד עם זאת, הקמת עסק היא הדרך האולטימטיבית להשגת עצמאות כלכלית. עסק משגשג מצליח להניב רווחים קבועים על בסיס חודשי ומגדיל משמעותית את ההכנסות של משק הבית. ככל שהעסק מנוהל בצורה אפקטיבית יותר, כך גדלות גם ההכנסות שהוא מניב. 
 
2. בורסה - 
 אופציה ראשונה: השקעות קצרות טווח בניירות ערך יציבים – כדאי להשקיע במדדים מובילים באמצעות קרנות סל. השקעה כזו תניב לכם בקלות כ-10% רווח בשנה בממוצע. לתפיסתי, זוהי אפשרות מומלצת פחות. אני דוגל בהשקעה בבורסה לטווח הארוך. השקעה לאורך שנים, תניב רווחים גבוהים יותר. ההמלצה שלי היא להמתין כ-25 שנה ורק אז למכור, בלי לקנות ולמכור – כך תוכלו להרוויח יותר. ריבית דריבית תעזור לכם להכפיל את הכסף שלכם.
 
לדוגמא, השקעה במדד הבורסה של מדינה מתפתחת של כ-100,000 שקלים באמצעות קרן סל עם תשואה שנתית ממוצעת של כ-10%, תניב עבורכם לאחר 25 שנה כ-1,000,000 שקלים. כלומר, השקעה בניירות ערך יציבים שמניבים תשואה של כ-10% בשנה, לאחר 25 שנה תייצר לכם הכנסה נוספת של כ-100,000₪ בשנה! תוספת נחמדה למשכורת שלכם.
 
אופציה שנייה: במידה ותשקיעו 2 דקות ביום, תוכלו להכפיל את התשואה של המדד ולהגיע בקלות לתשואה שנתית של בין 15% ל-20%. אתם קוראים נכון – עם תשואה של כ-15% בשנה, בטווח של 20 שנה תוכלו להפוך 100,000 שקלים ל-1,600,000 שקלים! עם תשואה של כ-20%, בטווח של 20 שנה תוכלו להפוך 100,000 שקלים לכ- 3,800,000 שקלים, תוספת ממש מדהימה שתשדרג משמעותית את החיים שלכם!
 
התעוררו, אתם חייבים ללמוד איך להשקיע במדדי הבורסה ואיך להכפיל את התשואה של המדדים המובילים באמצעות קרנות סל למען העתיד שלכם! זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים!
 
3. השקעה בנדל"ן - 
 אופציה ראשונה: רכישת נכס נדל"ן היא השקעה יציבה ואמינה. כדאי להשקיע את ההון העצמי שצברתם בנכס שיניב עבורכם תשואה של כ-5% בחודש מדמי השכירות. דירה שרכשתם בכ-700,000 שקלים, תהיה שווה לאחר כ-10 שנים כ-1,000,000 שקלים. לאחר כ-20 שנה, סביר להניח שההשקעה שעשיתם תכפיל את עצמה.
 
אופציה שנייה: במידה ואין ברשותכם את מלוא ההון העצמי הדרוש לרכישת דירה, תוכלו להשקיע 50% מערך הדירה בעצמכם ואת ה-50% הנותרים לקבל כהלוואה מהבנק. מומלץ לקחת משכנתה לתקופה של כ-10 שנים. זוהי אחת מהדרכים האפקטיביות ביותר למנף את הכסף שלכם. באמצעות שכר הדירה שישלמו לכם הדיירים, תוכלו לשלם את המשכנתא.
 
חשוב לזכור, השקעה בנדל"ן היא השקעה לטווח ארוך – לעיתים, שכר הדירה שתקבלו לא יכסה את המשכנתה החודשית באופן מלא. אך אל דאגה, הדירה היא בעצם קופת חיסכון. בעוד כ-10 שנים, תיהנו מנכס ללא משכנתה ותזכו לביטחון הכלכלי עליו תמיד חלמתם.
 
ההמלצה שקיבלנו ממור קורן היא לרכוש כמה דירות קטנות, שבעתיד הלא רחוק יהיו שלכם. מחזור המשכנתה יוכל להניב לכם הון עצמי מספיק כדי לקבל משכנתא של לפחות 400,000 שקלים בעבור הדירה שברשותכם. כך, תוכלו לקנות דירה נוספת ולאחר 20 שנה, יהיו ברשותכם שתי דירות בשווי של למעלה משני מיליון שקלים.
 
לסיכום, השקעה כלכלית כרוכה בלקיחת סיכונים, אך למעשה – הסיכון הגדול ביותר הוא לא לקחת סיכון. עם השנים, ההוצאות המשפחתיות רק הולכות וגדלות והחיים בעולם המודרני נהיים יקרים משנה לשנה. חשבו על העתיד שלכם, על היום בו תהיו מבוגרים ועם פחות אנרגיות מאלו שיש לכם כיום. עבודה כשכירים היא לא האפשרות הכדאית ביותר מבחינה כלכלית. אם לא תשקיעו בעצמכם היום ותצרו לעצמכם הכנסה פסיבית, בעוד עשרות שנים לא תהיו במקום אליו אתם שואפים להגיע. 
 
ההמלצה של מור קורן – "אל תתבססו על מקור הכנסה אחד! השקיעו במקביל בעסק רווחי, בבורסה ובנדל"ן. כך שגם במידה ואחת מההשקעות שלכם לא תכניס כסף בתקופה מסוימת, תוכלו ליהנות מהכנסה איכותית משני מקורות נוספים".
לפרטים נוספים הקלק: איך מכפילים כסף  
 
כסף לא גדל על העצים...
הוא גדל בעבודה, בבורסה ובנדל"ן!
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוצלח
    נועם מלמד 12/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה רבה על העצות, אני אקח אותן, אנסה ליישם אותן ומקווה שרק אצמח. אין על מור קורן!
    סגור