שיווק ופרסום

עצמאות כלכלית

כסף הוא אחד מהכוחות שמניעים את העולם. שכירים, עצמאיים, צעירים ומבוגרים – כולנו שואפים להגיע לעצמאות כלכלית שתעניק לנו שקט נפשי ותבטיח למשפחתנו עתיד טוב יותר. הסוד לעצמאות כלכלית טמון בהכנסה פאסיבית שמגיעה מעסק רווחי, השקעה בבורסה ובנדל"ן. התנהלות כלכלית נבונה לאורך שנים, השקעה בקניית נכסים מניבים שמיצרים הכנסה פסיבית באופן קבוע היא הבסיס לעצמאות כלכלית.

כתיבת מומחים | 
על מנת ללמוד מעט יותר על הדרך הבטוחה להשגת עצמאות כלכלית, התייעצנו עם מורן קורן, מרצה בקורס עצמאות כלכלית ומומחה בהשקעות נדל"ן ובורסה, ויחד איתו – ריכזנו עבורם מספר טיפים שיעזרו לכם להגיע לעצמאות כלכלית.
 
  1. השקיעו בעבודה – רוצים להרוויח יותר? תעבדו יותר! בניגוד לדעה הרווחת, 8 שעות עבודה ביום לא תמיד מספיקות. ככל שיש לכם יותר זמן פנוי, כך תבזבזו יותר ותחסכו פחות. נצלו את הזמן היקר שלכם לעבודה על מנת להגדיל משמעותית את הכנסה החודשית שלכם. Time is money!
  2. שלטו בהוצאות – הוצאות הן חלק מהחיים וכנראה שיישארו איתנו לעד. לכן, רצוי לשקול כל הוצאה ולבדוק האם היא אכן מוצדקת. הסביבה מייצרת עוד ועוד פיתויים שגורמים לנו בעיקר לבזבז. כיום כ-70% מהישראלים נכנסים למינוס ומוציאים יותר ממה שהם מכניסים, חשוב שתלמדו לבזבז פחות ממה שאתם מכניסים.
  3. למדו לחסוך – לרווקים ללא ילדים מומלץ לחסוך כ-65% מהמשכורת, בעוד להורים לילדים מומלץ לחסוך כ-35% מהמשכורת. שימו לב, חלק ניכר מהשכר החודשי הולך לביטוחים, הלוואות, מיסים, בילויים, טיולים ועוד. השקיעו קודם בעצמכם וחסכו כמה שיותר עבור העתיד שלכם.
  4. תנו לכסף לעבוד בשבילכם – השקיעו את הכסף שהצלחתם לחסוך בצורה חכמה ודאגו לייצר עוד כסף, בין אם באמצעות עסק רווחי, השקעה בבורסה או בנדל"ן.
  5. ריבית דריביתהשקעה בבורסה במדדים באמצעות קרנות סל ובניירות ערך יציבים שערכם רק עולה לאורך השנים, תשדרג באופן משמעותי את המצב הכלכלי שלכם. ככל שתהיו סבלניים יותר, כך תצברו הון גדול יותר.
  6. למדו לקבל החלטות – אל תקלו ראש בהחלטות שנוגעות לעתיד שלכם. ללמוד באוניברסיטה או להירשם לקורס מקצועי? לרכוש דירה להשקעה או לקנות נכס לעצמכם? להשקיע בניירות ערך מניבים או לקנות רכב חדש? שקלו היטב את ההחלטות ואמצו חשיבה לטווח הארוך. לא לקבל החלטה היא ההחלטה הכי גרועה!
  7. אל תפסיקו ללמוד – לימודים הם השקעה בטוחה. ככל שתרכשו יותר ידע, כך תתמקצעו ותרוויחו יותר כסף. בעידן האינטרנטי, ניתן ללמוד ולהשתכלל בקלות ובחינם מקריאת מאמרים או ספרים ברשת.
  8. העתיד בידיים שלכם – גם אם היום הזה נראה לכם רחוק, להגיע לגיל מבוגר ללא פנסיה או נכסים זה אסון של ממש. תכננו את העתיד שלכם בקפידה, כי המדינה לא תדאג לכם. זכרו, הכדור בידיים שלכם.
  9. הציבו לעצמכם מטרות – הצבת מטרות היא אבן יסוד בדרך אל היעד. אל "תזרמו" עם החיים" – ככל שהמטרות שתציבו לעצמכם יהיו ברורות ומוחשיות יותר, כך יהיה לכם קל יותר להשיג אותן.
  10. אל תתייאשו – הגעה לעצמאות כלכלית היא תהליך שלוקח שנים. זכרו שבכל צעד מהדרך אתם רוכשים ידע נוסף שמקדם אתכם אל המטרה הנכספת.
 
ההיבט החשוב ביותר בדרך לעצמאות כלכלית, הוא שינוי דפוסי החשיבה. במקום להשקיע בקניות אימפולסיביות שלא תורמות למאזן הפיננסי המשפחתי שלכם, השקיעו ברכישת נכסים. למדו לקבל החלטות נכונות שישפיעו בצורה חיובים על העתיד שלכם! למדו איך לחסוך נתח משמעותי מהמשכורת שלכם והתמקדו בקניית נכסים מניבים ולא בנטלים.
הקמת עסק עצמאי שייצר עבורכם כסף, היא אחת מאבני היסוד המשמעותיות ביותר. אל תשקיעו את השנים הכי יפות שלכם כשכירים שעובדים אצל הבוס - למדו איך לייצר כסף בעצמכם! למדו בהקדם איך להכפיל את הכסף שלכם במינימום זמן ובסיכון המינימאלי האפשרי, כדי להבטיח לעצמכם את העתיד עליו תמיד חלמתם.
לפרטים נוספים הקלק: עצמאות כלכלית
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה