שיווק ופרסום

בדרך לחופשת סקי חלומית? כך תבחרו את הביטוח המושלם לחופשה שלכם

כתיבת מומחים | 
אם אתם עדיין חושבים שחופשת סקי מתאימה רק לחובבי ספורט אקסטרים, אשר ברשותם סכומי כסף גדולים להקדיש לכך - הגיע הזמן להתעורר. במקומות רבים בעולם, סקי שלג הוא פעילות פנאי ממנה נהנים כל בני המשפחה. בצרפת, למשל, כמעט כל ילד יודע לעשות סקי; כאשר לפעמים ילדים קטנים מגיעים למדרונות המושלגים עם כל המשפחה, אפילו עם סבא או סבתא. 
ואמנם, אכן קיימים אתרי סקי יוקרתיים - דוגמת סן מוריץ בשוויץ - אשר בילוי חופשה בהם כרוך בהוצאה של עשרות אלפי שקלים; אך כיום אין כל קושי למצוא אתרי סקי בהם ניתן לבלות חופשת סקי חלומית במחיר מפתיעים. ישנם כאלה במערב אירופה ועוד רבים יותר במדינות במזרח אירופה כגון רומניה, בולגריה, צ'כיה, בוסניה, פולין, סלובקיה ועוד. 
יותר ויותר ישראלים מגלים את נפלאות חופשת הסקי. לינה במלון או אכסניה בעיירה ציורית, נוף פסגות מושלגות סביב, מסלולים המתאימים לכל רמה, רכבלים נוחים, ציוד איכותי שקל מאוד להסתדר איתו, מדריכים המסייעים גם למי שזו להם חופשת הסקי הראשונה להתחיל לגלוש באופן עצמאי תוך זמן קצר ועוד. ייתכן מאוד שכבר הזדמן לכם לצאת לחופשת סקי, והזכרונות ממנה מבטיחים שזה רק עניין של זמן עד שתעשו זאת שוב.
ולכן, בין אם טרם פינקתם את עצמכם בחופשה שכזו ובין אם אתם כבר גולשי סקי מנוסים – אחד הדברים המרכזיים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת בחופשה מסוג כזה הוא ביטוח לחופשת סקי.
ביטוח נסיעות שמתאים למאפיינים שלנו ושל חופשת הסקי המתוכננת 
בכל פעם שאנחנו נוסעים לחו"ל אנו דואגים לכיסוי ביטוחי מתאים. חלפו הימים בהם הסתפקנו בהפעלת ביטוח הנסיעות מטעם חברת כרטיס האשראי הבינלאומי שלנו - כיום לכולנו ברור שאנחנו מוכרחים לדאוג לביטוח נסיעות המספק מענה טוב לכל תרחיש מאתגר העלול להפתיע אותנו דווקא כאשר אנו רחוקים מאזור הנוחות שלנו. ביטוח נסיעות לחו"ל צריך לצייד אותנו בפתרונות מן המוכן למצבים כגון אבדן כבודה, צורך בלתי צפוי בטיפול רפואי, נסיבות המאלצות אותנו להקדים או לדחות את מועד החזרה ועוד. 
חשוב להבין שייתכנו הבדלים משמעותיים בין מגוון הביטוחים המוצעים - הבדלים הנובעים ממאפיינים ייחודיים שלנו, כמו גם מאפייני החופשה שבחרנו לבלות. לפיכך, על ביטוח לחופשת סקי לכסות הוצאות שעלולות להיגרם לנו בשל תקלות במהלך השהייה באתר הסקי, כולל בעת העיסוק בגלישה עצמה. 
לפניכם סקירה שתסייע לכם להבין מה חייב לכלול ביטוח לחופשת סקי; כיצד מוודאים שפוליסת ביטוח לחופשת סקי אותה אנו שוקלים לרכוש אכן מספקת את הכיסוי הנחוץ לנו; איך משיגים ביטוח לחופשת סקי המתאים לצרכינו במחיר הטוב ביותר; מה עוד חשוב מלבד היקף הכיסוי; ועוד. 
כמה מסוכנת היא חופשת סקי?
תאונות סקי חמורות קורות – אך ברובן המוחלט נפצעים דווקא גולשים מנוסים מאוד שבחרו לאתגר את עצמם במדרונות תלולים שרק גולשים מעטים מעיזים לנסות להתמודד עימם. ולכן, גם אם אתם כבר יודעים לעשות סקי ובחופשות הסקי שלכם פוקדים את המסלולים המסומנים באדום או שחור, הסיכוי שתפצעו אינו גדול; בטח ובטח אם זו חופשת הסקי הראשונה שלכם – בה הסיכוי שיקרה לכם משהו הוא קטן עוד יותר. 
אז למרות שחופשת סקי היא בטוחה יותר מכפי שרבים מאיתנו נוטים לחשוב, הביטוח המתאים לנסיעה כזו בכל זאת יהיה ביטוח אשר מכסה גם פציעות שנגרמו במהלך הגלישה או השימוש במתקני אתר הסקי - זאת משום שאפילו תאונות קלות עלולות לגרום להוצאות נכבדות. 
וודאו שאתם מבינים מה כוללת פוליסת ביטוח הנסיעות 
ככל שהדבר נוגע לביטוח נסיעות בכלל וביטוח לחופשת סקי בפרט, על מנת לדעת אם מדובר בפוליסה העונה על צרכינו, מוכרחים להבין מה היא מכסה ומה לא. כולנו מכירים את המסמך הארוך בו מפורטים תנאי הפוליסה בכתב קטן ובלשון משפטית - אם אתם יודעים להתמודד עם מסמכים כאלה תוכלו לקרוא, להבין מה הכיסוי שהפוליסה מספקת ולהחליט אם הוא מספיק לכם. אבל, גם אם אין לכם חשק או יכולת להבין את הניסוחים המסובכים תוכלו לברר בדיוק מה הפוליסה כוללת אם תשאלו את נציג חברת הביטוח את השאלות הנכונות. חישבו על כל אירוע מצער שעלול לקרות במהלך החופשה ולגרום לכם להוצאות, וודאו שהפוליסה שאתם מתכוונים לרכוש מכסה את כולם. 
לא רק היקף הכיסוי חשוב 
כאמור, כמובן שאתם מוכרחים לרכוש פוליסת ביטוח לחופשת סקי שמספקת כיסוי לכל צרה שלא תבוא; אך מעבר לכך, קיימות דרישות נוספות אשר חשוב לוודא שהן מתקיימות. כך למשל אתם רוצים ביטוח שיהיה קל להפעיל אותו במקרה הצורך, אתם רוצים לקבל את הסכום הנחוץ לכם מיד (לא לשלם מכיסכם ולתבוע החזר רק אחרי החזרה ארצה) ואתם רוצים שיהיה קל, גם מחו"ל, לשוחח ולקבל שירות מנציג חברת הביטוח, בצ'אט, במייל, בוואטסאפ או בטלפון.
תגיות חופשה | נופש | סקיי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה