פרסום ושיווק

פייסבוק הציגה שלושה כלי דיווח חדשים למפרסמים

הדוחות החדשים יסייעו למרפסמים לרכז נתונים רלוונטיים ממספר חשבונות, לייצר מדד נתונים לניהול קמפיינים בהתאמה אישית ולזהות יעילות של מסלולי המרה
אייס | 
דוחות מדידה למרפסמים בפייסבוק (צילום pexels)
פייסבוק הוציאה שלושה כלי ניתוח חדשים למפרסמים שיעזרו למדוד אפקטיביות של קמפיינים ומודעות בחשבונות שונים במספר ערוצים ולפי מפרסמים. כלים אלו יאפשרו להבין אילו מודעות עובדות טוב יותר עבור אילו קהלי היעד ומה יוצר יותר מעורבות גולשים.
הכלי הראשון הוא דוח חוצה חשבונות אשר יסייע לנתח נתונים מכמה חשבונות במקביל בפורמט של וואן סטופ שופ, במקום לעבור על נתונים עבור כל חשבון בנפרד. הדוח יכלול טווח הגעה ליוניקים, חשיפות והמרות.
הכלי השני הוא מדד נתונים מותאם אישית עבור ניהול קמפיינים. מפרסמים יוכלו לרכז את הנתונים הרלוונטיים להם במטריקה אחת ולעשות בה שימוש חוזר במגוון דוחות.
  
הכלי השלישי הוא דוח מסלולי המרה. פייסבוק השיקה מוקדם יותר השנה מסלולי המרה על מנת לעזור לעסקים לעקוב אחר מעורבות הלקוח טרם הרכישה. דוח זה יאפשר למפרסמים לבדוק את קצב ההמרות בפלטפורמות השונות, יציג את החשיפה של המשתמש למודעה לפני ההמרה, ויסייע לזהות אלו מסלולים אפקטיביים יותר להמרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה