שיווק ופרסום

שירותי בניית קישורים: מגיעים לאתרים המובילים

כתיבת מומחים | 
ביי פוסט (צילום PIXABAY)
אחת השאלות שבעל העסק נוהג לשאול לקוח חדש היא "איך הגעת אליי?". יש המגיעים אל בית העסק דרך המלצות של חברים טובים, אך הרוב מגיעים דרך האינטרנט. ואין הכוונה היא רק לאתר האינטרנט של העסק עצמו, אלא גם לאתרים חיצוניים שאליו הוא מקושר. זה יכול להיות אתר חדשות מוביל או אתר מושקע העוסק בתחום מסוים כמו אופנה, בידור, פורטל בעלי מקצוע ועוד. כדי להגדיל את סיכויי החשיפה ולקדם את האתר, כדאי להשתמש בכל האמצעים, וביניהם גם בשירות בניית קישורים חיצוניים.
אל תנסו את זה בבית: 8 טעויות בבניית קישורים שכדאי לשים לב אליהן
כאמור, שירותי בניית קישורים חיצוניים חשובים לאתר שלכם. אך כדאי לעשות זאת בחכמה ולהימנע מטעויות שעלולות לפגוע באתר שלכם. אלה כמה מבין הטעויות הנפוצות שכדאי להימנע מהן:
  1. לקדם רק את עמוד הבית – ישנם בעלי עסקים המקדמים את העמוד הראשי שלהם בלבד, מבלי להתייחס לעמודים הפנימיים באתר. לדוגמה, חברה להפקת אירועים המספקת שירותים שונים וביניהם הפקת מסיבות בר מצווה, בוחרת לקדם רק את עמוד הבית שלה באתר לצעירים, במקום לקדם את הקישור הפנימי העוסק בהפקות מסיבות בר מצווה. בסופו של דבר, אם נקשר את עמוד הבית בלבד, נפגע בקידום הטבעי של האתר.
  2. כשהעוגן הוא מילת המפתח בלבד – הבחירה במילת המפתח כעוגן הבלעדי של האתר המקודם עלולה להיראות בלתי טבעית בעיני גוגל. מומלץ לשתול קישורים גם בביטויים ומשפטים.
  3. החלפת קישורים בין אתרים – אפשר לעשות זאת, אך בזהירות. אם גוגל תופסת חווה שלמה של מחליפי קישורים, היא עלולה להעניש את בעלי האתרים.
  4. הוצאת קישורים מאתרים בלתי רלוונטיים לתחום העיסוק – לדוגמה, אם אתם עוסקים בטיפולי שיניים, לא כדאי למקם את הקישור שלכם באתר לעיצוב פנים. פעולה זו תפגע בקידום הטבעי.
  5. שוכחים את הקישורים הפנימיים – קישורים חיצוניים חיוניים מאוד לקידום האתר, אך לא מומלץ להסתמך רק עליהם. אל תשכחו שהקישורים הפנימיים תורמים רבות לקידום האתר שלכם. כך לדוגמה, אם יש לכם עמוד פנימי המקודם טוב יותר, תוכלו לקשר אותו לעמוד "חלש" יותר כדי לשפר את הקידום. כמו כן, קישורים פנימיים מסייעים להתמצאות באתר ומשפרים את חוויית המשתמש.
  6. השגת קישורים בחינם – ישנם אתרים שמציעים שירותי בניית קישורים בחינם, אך רצוי להיזהר מהם. לא אחת מדובר באתרי זבל בעלי דירוג נמוך שעלולים לפגוע באתרכם.
  7. מעלים קישורים בקצב מטורף – אתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם כמה שיותר מהר, וזה מובן. אך העלאת שלושה מאמרים הכוללים קישורים חיצוניים לא תעזור. ההיפך הוא הנכון, היא עלולה להזיק לקידום האתר שלכם. מומלץ לשמור על קצב אחיד ולפרוס את העלאת הקישורים על פני תקופה של כחודש.
  8. ממקמים יותר משני קישורים בעמוד – לא מומלץ למקם יותר משני קישורים במאמר. שלושה או ארבעה קישורים עלולים לפגוע ברצף הקריאה של הגולש, וגם אינם אפקטיביים לקידום.
לא יודעים מאיפה להתחיל? קנו קישורים מחברה מקצועית
ניתן להשיג שירותי בניית קישורים בתמורה למחירים הוגנים  כמו מחברת BUYPOST  הותיקה. מדובר בקישורים איכותיים שיכולים לשמש אתכם לזמן ארוך (שנה אחת לפחות). דווקא ברגע שאתם משלמים עבור קישור, אתם יכולים לזכות בקידום האתר ולהמשיך לעבוד ולקדם את העסק שלכם בראש שקט. אנשי מקצוע איכותיים יכתבו עבורכם את המאמר, ימקמו אותו באתר מוביל ואיכותי מתוך שורה ארוכה של אתרים לבחירתכם ויאפשרו לכם למקם שני קישורי dofollow שאתם רוצים לקדם. כמו כן, בזכות עבודה של מקצוענים, תוכלו להמנע מטעויות שהוזכרו לעיל. אז כשמדובר בקידום האתר שלכם, אין מקום לפשרות. רק הטובים ביותר יכולים להביא לכם את התוצאות הראויות.
הכתבה באדיבות חברת BUYPOST פרסום מאמרי קידום ויח"צ
הכתבה באדיבות גל חזיזה מחברת BUYPOST פרסום מאמרי קידום ויח"צ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה