פרסום ושיווק

הפרסומת ששברה את הרשת - בהשקעה של 135 דולר בלבד

סרטון שהפיקה חנות לחומרי בניין בוויילס לקראת חג המולד בכיכובו של בנו בן השנתיים של בעל החנות, הצליחה להמיס לבבות רבים ולזכות בלמעלה מ-2.5 מיליון צפיות בשלושה שבועות
אייס |  1
הפרסומת ששברה את הרשת (צילום Josh Holdaway)

עשתה זאת בעצמה: Hafod Hardware, חנות לחומרי בניין מוויילס בבריטניה, הפיקה בעצמה סרטון פרסומת לקראת מכירות חג המולד - ושברה את הרשת. הסרטון נחשב להצלחה מסחררת מאחר שההשקעה בו נאמדת בכ-135 דולר בלבד. רוב הסכום הושקע ברכישת הזכויות על פס הקול - גרסת כיסוי לשיר Forever Young של Alphville.

בסרטון בכיכובו של ארתור, בנו בן השנתיים של בעל החנות תומס לואיס ג'ונס, נראה הילד מתעורר ומתכונן ליום עבודה בעסק המשפחתי. בהמשך מגיע הילד הקטן לחנות ומתחיל לבצע את המטלות השונות. בסוף הסרטון יוצא ארתור מהחנות, ומתכופף להרים עץ חג מולד שמונח לפתח הדלת. ומה קורה אז? צפו בסרטון:
 

בסרטון התמקדו היוצרים, לואיס ג'ונס וחבר נוסף שסייע לו, בערך המשפחתיות שבא לידי ביטוי בעסק המשפחתי שעובר בדורות בין בני המשפחה וגם במשפחתיות המאפיינת את חג המולד. כאמור, הסרטון גרף בכשלושה שבועות בלבד מעל 2.5 מיליון צפיות ומעל 25 אלף לייקים. זאת על אף מספר המנויים היחסית נמוך של ערוץ היוטיוב של החנות.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הילד החמוד
    יוני 23/12/2019 13:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הילד מופיע גם בקליפ של החנות של 2017
    סגור