פרסום ושיווק

שברו את הרשת: הפרסומות שפשוט אסור לכם לפספס

מושקעות, מעניינות ובעיקר נצפות - אספנו סרטוני פרסומות ויראליים  במיוחד מהעולם שהופקו בשנה החולפת. צפו איך עושים זאת נכון
אייס | 
פרסומת סטלה ארטואה (צילום מסך מיוטיוב)
בעוד כמה ימים ניפרד לשלום מ-2019 שבה נולדו לא מעט סרטוני פרסומות מעניינים ומיוחדים. בין כל אלו, אספנו פרסומות ויראליות מרגשות, מצחיקות ועם מסר מנצח - שהצליחו לגעת בהמונים.
נייקי - Dream Crazier
פרסומת שכולה פמיניזם, המעודדת נשים להילחם באפליה מגדרית. בפרסומת ארסנל נשים פורצות דרך בספורט, שרובן ככולן כונו "משוגעות" אבל למעשה הגיעו להישגים מטורפים. בגזרת הניימדרופינג מופיעה סרינה וויליאמס, המתעמלת סימון ביילס והכדורגלנית הכי מדוברת השנה, זאת שהכי פחות דפקה חשבון – מייגן רופינו.
שורה תחתונה: יותר מ-11.2 מיליון צפיות. 

 

פורטנייט - פרק 2
epic games יצרו באוקטובר תעלול יחצני שבו העולם של פורטנייט התכווץ כולו לחור שחור. התעלול השתלם וההשטאג FortniteBlackHole הפך לטרנד שנמשך 3 ימים בכל רחבי הרשתות החברתיות, ובהמשך, הטריילר לפרק השני גרף מיליוני צפיות.

שורה תחתונה: יותר מ-41.2 מיליון צפיות.

 

בוש – Live Like a Bosch
שיר מעולה, פרסומת מצחיקה וקופי גאוני למוצרי החברה הגרמנית Bosch המחוברים ביניהם באמצעות "האינטרנט של הדברים" – IoT.

שורה תחתונה: יותר מ-23.3 מיליון צפיות.

 

הנסי X.O - שבעת העולמות של רידלי סקוט
רידלי סקוט, הבמאי של "הנוסע השמיני", "בלייד ראנר" ועוד שורת סרטים איקוניים, ביים למותג הקוניאק היוקרתי הנסי, פרסומת באורך 4 דקות, שלמען האמת טובה יותר ומעניינת יותר מלא מעט סרטים שיצאו בעשור האחרון.

שורה תחתונה: יותר מ-9.8 מיליון צפיות.

 

סטלה ארטואה - Change the Usual
שרה ג'סיקה פרקר חוזרת פעם נוספת לכובעה כקארי ברדשואו מ"סקס והעיר הגדולה", נכנסת למסעדה ובמקום הקוסמופוליטן. שהפך מזוהה איתה, היא מזמינה דווקא סטלה. בהמשך מצטרף ג'ף ברידג'ס, לבוש כדמות האייקונית שגילם "הדוד" מביג לבובסקי, אך במקום להזמין קוקטייל "רוסי לבן" כמו בן דמותו, גם הוא בוחר ללכת על הבירה. כמה צפיות שווים הטאלנטים?

שורה תחתונה: 14 מיליון צפיות.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה