שיווק ופרסום

ניקוי שטיחים מקצועי מאבק וקרדית האבק

כתיבת מומחים | 
שטיחים רבים, ספות ומזרונים סופגים במשך הזמן המון לכלוך, כתמים, אבק וקרדית האבק. בתים אשר מצטבר בהם אבק שלא ניקו באופן יסודי עלול להזיק לכם. רבים מכם סובלים מהתעטשויות ואלרגיות, כאשר 20 אחוז מהן נגרמות מאבק או קרדית האבק אשר נכנסים לתוך מערכת הנשימה שלכם וגורמים לנזקים.
לרוב כשאתם מנקים את הבית מאבק, אתם מנקים את האבק השטחי אשר נמצא על רהיטים בעיקר ובאזורי הרצפה, סביר להניח שפחות תשימו דגש על האבק אשר נחבא בתוך סיבי הבד או השערות של שטיחים, מזרונים או ספות. בתוך כל אלו מסתתרת להם קרדיט האבק אשר ניתן לנקות ממקומות אלו בעיקר בעזרת חברות ניקיון מקצועי אשר מתמחות בניקוי שטיחים בתל אביב ובניקוי ספות, מזרונים ורהיטים.
מהי קרדית האבק?
קרדית האבק היא אורגניזם מיקרוסקופי אשר מתחבא באזורים חמים כמו המיטות שלנו או השטיחים. זהו אורגניזם שאינו נראה לעין, מתרבה במהירות וניזון משאריות עור ושיער של האדם. לכן הוא לרוב מסתתר באזורים אשר גופנו נמצא עליהם כמו מיטות, שטיחים, ספות וכיסאות מרופדים. קרדית האבק מסתתרת באזורים אלו אשר בהם יש גם אבק ולמעשה היא חלק ממנו והוא עוזר לה לנוע ממקום למקום. אנשים אשר אלרגיים לקרדית האבק, למעשה אלרגים להפרשותיה אשר מגיעות אל מערכת הנשימה שלהם ויוצרות את האף המנוזל, העיניים הדומעות והשיעול. טיפול נכון בקרדית האבק מצריך ניקוי שטיחים רציני ומקצועי ובעל מכשור יעיל אשר מגיע לכל חלקי הבד והחלקים הפנימיים של השטיח.
האם ניקוי מקצועי של שטיחים יפחית את האלרגיות של אנשי הבית?
התשובה לכך היא חד משמעית כן! שואבי האבק הביתיים וחומרי הניקוי המומלצים ברשתות לרוב יעזרו לנקות את השטיחים באופן שיטחי ובדרך כלל את הלכלוך הנראה לעין. כאשר פונים לניקוי מקצועי בחברה אשר עוסקת בתחום של ניקוי שטיחים, מזרונים, ספות ובדים, אנשי החברה יגיעו לביתכם עם ציוד מקצועי חזק אשר מגיע לאזורים עמוקים בתוך השטיח או שאר הרהיטים ומנקה היטב אזורים שאתם למעשה לא מגיעים אליהם בניקיון השבועי הרגיל. ככל שהניקיון יהיה עמוק יותר, טוב יותר ויסודי, כך קרדיט האבק תהיה פחות נפוצה בביתכם ותופעות האלרגיה ירדו. לכן אם אתם סובלים מאלרגיה לקרדית האבק, אנו ממליצים לכם לעשות מידי שנה או מידי עונה ניקוי שטיחים ורהיטים מרופדים באופן מקצועי.
למי כדאי לפנות לצורך ניקוי מקצועי של שטיחים, ספות ומזרנים?
בנושא של ניקוי אבק וקרדית האבק משטיחים, ספות, מזרונים ורהיטי בד אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם חברת מאסטר קלין אשר מובילה בשירותי הניקיון הביתיים ושמביאה עימה נסיון מקצועי רחב במחירים נוחים. חברה זו מגיעה עד לבית הלקוח, מאבחנת את השירות שלו אתם זקוקים ולאחר מכן בעזרת מכשור מקצועי וחומרים טבעיים בלבד וידידותיים לסביבה תנקה לכם את השטיחים וכל רהיטי הבד אשר בהם עלולה להסתתר קרדית האבק. חברה זו תשתמש רק בחומרים אשר מורשים על פי יצרן השטיח שלכם על מנת לשמור עליו ועל רכותו. המכשור המקצועי בחברת מאסטר קלין פועל בצורה של יניקה ושאיבה לכן הוא מגיע אל כל סיבי הבד העמוקים וגם אל תחתית השטיח, מתחת לשערותיו. באשר למחיר הניקיון, חברה זו דואגת להעניק ללקוחותיה מחירים נוחים, כך שניתן לבצע ניקוי שטיחים בתל אביב גם פעמיים או שלוש בשנה ולמנוע מאבק וקרדית האבק להצטבר בתוך השטיחים והרהיטים. ללקוחות אלרגים דבר זה חשוב מאוד ואף הכרחי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה