שיווק ופרסום

בבנק ירושלים נדהמו: הבייביסיטר פורטיס מופיע גם בפרסומת של בזק

הבנק יעלה הערב עם פרסומת חדשה בה הזמר יגלם בייביסיטר. אלא שבימים האחרונים הופתעו בבנק מעלייתה לאוויר של הפרסומת של בזק – עם אותו הפרזנטור ולטענתם רעיון כללי דומה
אייס |  3
רמי פורטיס ואריק זאבי לבנק ירושלים (צילום מסך אינסטגרם)
בנק ירושלים יעלה היום (ד') עם פרסומת חדשה בכיכובו של הזמר רמי פורטיס, בשעת שיא בעת שידור "האח הגדול". הזמר, כך נודע ממנצ', חברת הפרסום של בנק ירושלים, יגלם בפרסומת בייביסיטר לבנו של הג'ודוקא אריק זאבי. עד כאן הכל נשמע טוב ומעורר ציפייה, אלא שבימים האחרונים הופתעו בבנק ובחברת הפרסום מעלייתה לאוויר של פרסומת עם רעיון דומה, גם היא בכיכובו של פורטיס – של חברת בזק.
גם במרכז הפרסומת של חברת התקשורת, פרי עבודתו של משרד אדלר-חומסקי, עומד מוסד הבייביסיטר, רק שבה פורטיס מגלם את האבא של העוללים התובעניים, והבייביסיטר הוא הזמר גידי גוב.
יצוין כי חברת מנצ' צילמה את הפרסומת עבור בנק ירושלים כבר בסוף חודש נובמבר, אולם עיכבה את עליית הקמפיין לאוויר מטעמים שונים. גורמים שהיו מעורבים בקמפיין מסרו לאייס כי ביום הצילומים פירסם זאבי ברשתות החברתיות תמונה מהסט שבו נראה פורטיס בתפקיד הבייביסיטר, ואמרו כי ייתכן שהדבר "שתל" רעיונות אצל מתחריהם.
 

סירטון מספר 2 #ramifortis @efrat_bacharr

A post shared by arik zeevi (@arikzeevi) on


מחברת מנצ' נמסר: "העובדות היבשות הן שהקמפיין שלנו, הכולל שלושה סרטים, צולם כחודש לפני הקמפיין של בזק, ולכן הופתענו והצטערנו לראות קמפיין עם אותו טאלנט ורעיון דומה שעלה לפנינו".
מאדלר-חומסקי נמסרה בתגובה: "אנחנו לא מכירים את הקמפיין של מנצ'. שיהיה להם בהצלחה".
משוקי וייס שמייצג את רמי פורטיס נמסר: ״מסתבר ששיריו של פורטיס מתאימים לילדים לפני השינה, ולפורטיס יש אישיות מרגיעה במיוחד, טוב ובריא לילדים ולשנת לילה מעולה״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פורטיס המלך ! (ל"ת)
    יניב 01/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    תלוי
    אני 01/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על הצלב עם חרב נינג׳ה בגב
    סגור
  • 1.
    בכיינים
    ענת 01/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת ! אדלר יעתיקו ממנצ ... חחחחחח
    סגור