שיווק ופרסום

קמפיינים חדשים: מרגול מדברת מפחית, שרף ובהלול נפגשים עם יונים

עם תחילת השנה החדשה, החברות משחררות קמפיינים חדשים לאוויר. אלו הפרסומות והמהלכים השיווקיים שבקרוב תראו בכל מקום
אייס |  1
בהלול ושרף לביטוח ישיר (צילום מסך)
השנה החדשה מביאה איתה גם קמפיינים ומהלכים שיווקים חדשים. אספנו שלושה שנראו לנו מעניינים ושווים צפייה.
מרגול מרימה בפחית
מותג המשקאות XL משיק פחית מיוחדת בשיתוף פעולה עם הזמרת מרגול. בטמפו אומרים שמטרת הפחית החדשה היא "להרים את מצב הרוח לסטודנטים לקראת עונת המבחנים ולעובדים לקראת סוף השבוע". הפחית נקראת אקסלה (XLA) וכשלוחצים עליה היא מדברת ומסלסלת משפטי מוטיבציה מוקלטים של הזמרת, כמו: "זה לא טוסט שרוף, אתה פשוט אש" או "באימא שלי המקום הזה קורס בלעדיך". אותנו זה קצת הלחיץ אבל יש פוטנציאל להיטי.
 
שלמה שרף וזוהיר בהלול נפגשים עם יוני ויונה
ביטוח ישיר תשיק במוצאי שבת קמפיין חדש בכיכובם של מאמן העבר שלמה שרף והשדרן זוהיר בהלול. השניים ייפגשו עם צמד היונים של המותג, יוני ויונה, אותם מדובבים טל פרידמן ואלי פיניש. קטע מהפרסומת תוכלו לראות כאן לראשונה:
 
הפרסומת היא לשירות רכב חלופי של החברה ובמסגרתו רכבם של שרף ובהלול ניזוק ונתקע באמצע ״שומקום״, בדרכם לשדר משחק כדורגל, והם מודאגים שלא יגיעו לשריקת הפתיחה. היונים, יוני ויונה, צופות על המתרחש מהצד, וכשהן מגלות את זהות הנתקעים, מתגשם חלומו של יוני והוא מתחיל לדבר מתוך גרונו של זוהיר בהלול, בעוד יונה מדבר מגרונו של שלמה שרף.
הקמפיין החדש מגיע אחרי הקודם בכיכובם של נועה קירל והסוכן שלה רוברטו בן שושן.

טילטיל מגיע לקניות בנתניה
נהג המונית, כנראה המפורסם בישראל, לירון אורפלי, הידוע יותר כטילטיל הזוכה בהישרדות, ישתתף בקמפיין חדש למתחם הבילוי והקניות החדש פיאנו (PIANO) בעיר ימים, פולג נתניה. פרט מעניין במיוחד הוא שהיוצר של הקמפיין הוא דניאל טופז – הבן של דודו טופז.
 
הקמפיין החדש מורכב מסדרה של כ-20 סרטונים קצרים ומשעשעים בהם רואים את טילטיל מגיע למתחם פיאנו, מראיין ומדבר עם הפועלים במתחם ובעלי עסקים וכן עורך משאלי רחוב בשכונת עיר ימים, שם נמצא המרכז המסחרי החדש. הקמפיין יעלה בהשקעה של 220 אלף שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אזה יחצ לטילטיל הפך לסלבס בזכות קמפיין של קניון בנתניה
    מיכל 01/2020/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאפו לו
    סגור