פרסום ושיווק

איך נייס הגיעה לשווי של 10 מיליארד דולר והאם היא תגיע לשווי של 20 מיליארד דולר?

ברק עילם בראיון מיוחד ל-BizTV, על רקע בחירתו לאחד מאנשי השנה בשוק ההון;  המטרה - להיות מספר 1, הדרך - מיקוד והשקעה בלי פשרות; מה היתרונות של נייס, איפה היא מתמקדת והיכן היא תהיה עוד כמה שנים?
עדי ברזילי |  3
ברק עילם - נייס (צילום CPC)
ברק עילם מנכ"ל נייס לקח לפני כחמש שנים חברה טובה, אפילו טובה מאוד, והפך אותה למצוינת. איך הוא עשה את זה? "הגדרנו איפה אנחנו רוצים להיות הכי טובים והתמקדנו" וגם -"כל אחד מ-6,500 העובדים בחברה יודע מה המטרות ומה מצופה ממנו ויודע מה מקומו בתמונה הכוללת, המיקוד והאיחוד הזה יוצרים כח גדול" ויש כמובן גורמים נוספים.
עילם אחד מאנשי השנה הבולטים בשוק ההון - נמצא ב-TOP5 של מערכת ביזפורטל, לצד יאיר לוינשטיין לראיון עם לוינשטיין. האחרים יחשפו בימים הקרובים בראיונות מיוחדים. אז מה עילם חושב על החברה שהוא מנהל, איך אפשר להמשיך ולגדול, במה הוא רוצה להיות מס' 1 ועוד - ראיון מיוחד 
תגיות נייס
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    משקיעים בעולם עוד לא גילו את נייס
    מישהו 05/01/2020 12:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לחברה יתרון תחרותי מובהק על כל מתחרותיה בשוק שצומח במהירות.
    סגור
  • 2.
    ברק תותח!
    שירי 05/01/2020 10:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    השוק עדיין לא יודע מספיק להעריך....
    סגור
  • 1.
    נייס חברה מעולה וצומחת
    שמואל 05/01/2020 08:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין סיבה שהמניה לא תמשיך לעלות בגלל ניהול איכותי.
    סגור