שיווק ופרסום

דור העתיד לומד לפתח אפליקציות

כתיבת מומחים | 
ילדים (צילום PIXABAY)
כל הורה רוצה שהילד שלו ילמד מקצוע וישתלב בתחום מבוקש. עם זאת, לא אחת ההורים מתלוננים על הטכנולוגיה המודרנית השואבת אליה את הילדים ועל כך שילדיהם מבלים שעות על גבי שעות מול מסכי המחשב. בימינו יש לכך פתרון. אם עולם אפליקציות המשחקים מרתק את הילדים, אפשר פשוט לשלוח אותם לקורס פיתוח אפליקציות, על מנת שיוכלו לעוף עם הדמיון וללמוד לפתח משחקים שהיו רוצים לשחק בהם בעצמם.
מדוע כדאי ללמוד תכנות בגיל צעיר
אז מדוע כדאי לשלוח צעירים בגיל בית ספר ללמוד תכנות? קבלו כמה יתרונות משמעותיים:
  • לומדים לחשוב מעבר – לימודי תכנות יכולים לפתח את החשיבה הלוגית של הילד. כך שהוא יוכל ללמוד להתמודד עם בעיות ואתגרים חדשים עם כל שיעור ושיעור.
  • פוגשים חברים חדשים ולומדים יחד – בקורס תכנות לילדים, הילד אינו נמצא לבד. לומדים איתו ילדים בני גילו שהוא יכול להתחברת אליהם ולעבוד יחד כאשר המדריך מטיל על התלמידים משימה קבוצתית. זוהי הכנה טובה לעולם ההייטק הגדול שבו נדרשת פעמים רבות עבודת צוות.
  • הכנה לעולם הגדול – ואם כבר מדברים על הייטק, לימודי תכנות הם דרך מצוינת לרכוש ידע ומיומנות לקראת עבודה בחברות הייטק וחברות טכנולגיה בחיים הבוגרים. ילד שיבחר בסופו של דבר להעמיק את הידע שלו בתחום התכנות בחייו הבוגרים, יגיע עם רקע תכנותי טוב וישתלב במהירות רבה יותר בלימודים.
  • קל יותר בגיל צעיר – לא לחינם אומרים שהמוח הצעיר יודע לספוג יותר מידע מהמוח המבוגר. לילדים קל יותר ללמוד מידע חדש, ועל כן ניתן לשלב אותם בקלות רבה יותר בקורסים טכנולוגיים.
  • ידע הוא ביטחון עצמי – לימודי תכנות, או לימודים טכנולוגיים באשר הם, מעלים את הביטחון העצמי של הילד. כאשר הוא שולט בחומר הנלמד, הוא אוזר אומץ וביטחון בלימודים בבית הספר, וכן באינטרקציות חברתיות עם ילדים בני גילו.
מגוון רחב של קורסים טכנולוגיים מחכים לילדים שלכם
מעוניינים לחשוף את הילד שלכם לעולם הטכנולוגיה? המרכז לפיתוח מנהיגות טכנולוגית יוצא במגוון רחב של קורסים לקהל הצעיר ומציע קורסים מגוונים בתחומים כמו תכנות בסביבת הפיתוח סקראץ', פיתוח אפליקציות, אנימציה, רובוטיקה או יוטיוברים. בזכות הקורסים האלה, הילדים שלכם לא יהיו יותר צופי יוטיוב פסיביים או משתמשי אפליקציות רגילים. הם יהפכו למוח שעומד מאחורי כל פעולה טכנולוגית וילמדו את ה"מאחורי הקלעים" של התוכנות והאפליקציות שכולנו מכירים.
רוצים לקבל מידע נוסף? היכנסו עכשיו ל- https://tekkieuni.co.il/ והתרשמו מהמגוון הרחב של הקורסים המוצעים לילדיכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה