פרסום ושיווק

פרטנר השלימה הנפקת מניות בהיקף של 276 מיליון שקל

החברה זכתה לביקושים של גבוהים של 370 מיליון שקל. ההנפקה בוצעה לפי שער של 15 שקל למניה, פרימיה קלה לעומת מחיר הסגירה האחרון. החברה צפויה להגדיל כעת את ההשקעה בתשתיות
עמית נעם טל | 
איציק בנבנישתי (צילום יח"צ)
חברת התקשורת פרטנר השלימה הערב את השלב המוסדי של הנפקת המניות. החברה ביקשה לגייס כ-250 מיליון שקל, וזכתה לביקושים בהיקף של 370 מיליון שקל. לבסוף, גויסו 276 מיליון שקל, לפי מחיר של 15 שקל למניה פרמיה קטנה לעומת מחיר הסגירה של המניה. 
הצעד של פרטנר מגיע לאחר שמוקדם יותר השבוע דווח על כוונת החברה להגדיל את הונה (לכתבה המלאה). את העסקה הובילו דיסקונט קפיטל ופועלים איביאי. את ההנפקה ליווה משרד עורכי דין אגמון ושות׳. מטעם פרטנר הוביל את ההנפקה סמנכ"ל הכספים תמיר אמר.
נציין כי המהלך מגיע לאחר שבחודש שעבר ביצעה החברה המתחרה סלקום גיוס הון של 300 מיליון שקל (לכתבה המלאה). כזכור, סלקום ביצעה את הגיוס במטרה לחזק את הונה העצמי, נוכח היקף החוב הפיננסי נטו הגבוה של החברה, אשר עמד על כ-2.7 מיליארד שקל נכון לסוף הרבעון השלישי - לעומת הון עצמי של כ-1.6 מיליארד שקל.
עם זאת, הסיטואציה בפרטנר שונה, והגיוס האחרון צפוי לשמש את החברה להמשך ההשקעה בפעילות השוטפת: השקעה בתשתית הסיבים האופטיים והשקעה ב-TV. 
לקריאה נוספת: הדו"ח האחרון של פרטנר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה