שיווק ופרסום

סופ"ש רומנטי ביעדים הכי מרגשים באירופה

כתיבת מומחים |  1
זוג רומנטי
עשרה קבין של רומנטיקה קיבל העולם ותשעה מהן, לפחות, קיבלה יבשת אירופה. ארצות אירופה היפות הן לא רק מקום של תרבות עשירה והיסטוריה מרתקת, הן נחשבות ובצדק  ליעדים הרומנטיים ביותר בעולם. השילוב בין המבנים העתיקים, בתי הקפה הקטנים, האוכל המעולה והשיקיות האירופאית הופך את הבחירה ביבשת זו כאחת הבחירות הטבעיות לאלו מכם המבקשים לצאת לחופשה רומנטית. יש לכם סופ"ש פנוי ואתם תוהים מהו היעד המתאים ביותר לחופשה רומנטית מבין כל ארצות אירופה היפות? ליקטנו עבורכם שלושה יעדים מנצחים, עם המלצות לבילוי בכל אחד מהם.
ונציה 
עיר התעלות האיטלקית היא אחד המקומות הרומנטיים ביותר לחופשה זוגית  ואחד היעדים המושלמים לחופשת סופשבוע מהנה. טיסות לוונציה זמינות בתדירות גבוהה גם בעונת החורף, מה שיאפשר לכם להתחיל את החופשה ממש מהר ולהיכנס לקצב המיוחד של העיר הצפונית והמיוחדת. אם איטליה היא מולדת הרומנטיקה, אזי ונציה היא ללא ספק אחת המושלות בכיפת האהבה. עם שפע של תעלות ציוריות, בתים עתיקים הנושקים למים ואוכל מעולה,  צפוי לכם סופ"ש שלא תשכחו במהרה.
בוונציה שורר מזג אוויר נוח בכל ימות השנה, אך בחודשי הקיץ היא עמוסה מאוד בתיירים. אם אתם רוצים ליהנות מוונציה באופן הרומנטי ביותר, נסו להגיע בחודשים ספטמבר-נובמבר או בחודש פברואר-מרץ, אז מתקיים בעיר פסטיבל המסכות החגיגי.
הכי רומנטי
  • שקיעה בגשר ריאלטו – הגשרים היפים של וונציה הם מהמפורסמים בעולם, אך גשר ריאלטו הרחב והיפה הוא הפופולרי שבהם והוא נחשב לסמלה של עיר הגונדולות היפה. אם תגיעו למקום בשעת השקיעה, צפוי לכם מראה מרהיב במיוחד!
  • שייט בגונדולה – אי אפשר לחוות את ונציה במלואה ובוודאי בחופשה רומנטית, מבלי לצאת לשייט מענג בגונדולה מקומית. הצטיידו בבקבוק יין ומאפים מתוקים ועלו על הגונדולה, הגונדולייר כבר ייקח אתכם אל הנופים היפים יותר בוונציה.
  • מוזיאון פגי גוגנהיים – אוסף פגי גוגנהיים מציג מוצגי אמנות מודרנית מיוחדים במינם, הממוקמים במבנה עתיק מהמאה ה-18. סיור במוזיאון היפהפה יספק לכם פסק זמן תרבותי ומרתק בלב העיר הרומנטית.
 
פראג
בירת צ'כיה היא אחד המקומות הרומנטיים ביותר שיש בעולם. העיר הקטנה והשקטה טומנת בחובה כמה מהמראות היפים ביותר בעולם והכי ציוריים שיש ואתם צפויים להרגיש בה ממש כאילו נקלעתם אל גלויה יפה במיוחד. פראג היא יעד נהדר לסופ"ש שכן מרכז העיר העתיק שלה נחשב לקטן באופן יחסי. אם אתם מגיעים בחודשי החורף, צפויה לכם חופשה רומנטית במיוחד  אך גם קרה. לכן, ארזו מעיל טוב, נעלי הליכה נוחות וצאו לכבוש את אחת הערים היפות והרומנטיות באירופה.
הכי רומנטי
  • טירת פראג – מקום מושבם של המלכים הצ'כים במשך מאות שנים הוא אחד המקומות היפים ביותר בעיר. כיום משמש המתחם כמוזיאון ובו מגוון מדהים של: גלריות, מבנים היסטוריים ותצוגות מתחלפות. באזור תמצאו גם את "קתדרלת סנט ויטוס" שבנייתה ארכה כשש מאות שנים. האזור היפהפה מזמן הצצה להיסטוריה העתיקה והיפה של פראג.
  • כיכר העיר העתיקה – האזור המלכותי ביותר בפראג! כיכר העיר העתיקה נראית ממש כאילו נלקחה מאגדה מכושפת. יש בה מבנים עתיקים, טירות מזדקרות ומוארות לעת ליל ובצדי הכיכר תוכלו לראות גם כרכרות רתומות לסוס. בעבר הייתה זו כיכר השוק של העיר ועד היום היא משמרת את אופייה המרכזי. ברחבי הכיכר, תוכלו לראות את השעון האסטרונומי של הכיכר ממנו נשקפת העיר כולה.
  • גשר קארל – טיול רומנטי בפראג לא יכול להיות שלם ללא הליכה איטית ונעימה בגשר קארל היפהפה. הגשר, שהוקם אי שם בימי הביניים, חוצה את נהר הוולטאבה היפהפה ולאורכו פזורים ציירי רחוב, שפע של מזכרות אותנטיות ונוף יפהפה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואם ברומנטיקה עסקינן
    נעה 01/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנה 10 המקומות הכי רומנטיים לתיירים בפראג - https://bit.ly/2Ft4cn0
    סגור