פרסום ושיווק

לראשונה באינסטגרם: הגידול במשתמשים צנח למספר חד-ספרתי

בשנת 2019 עמד הגידול במשתמשי האפליקציה בארה"ב על 6.7% בלבד, ושינה את התחזיות לשנים הקרובות. יחד עם זאת, הכנסות החברה צפויות דווקא לעלות
עינת שחק | 
אינסטגרם (צילום Photo by Luke van Zyl on Unsplash)
האם זהו תחילת הסוף של אינסטגרם? במסגרת סיכומי שנת 2019 ניתוח של הגידול במשתמשי האפליקציה מבית פייסבוק גילה האטה. 2019 הייתה השנה הראשונה בה חל גידול חד ספרתי בלבד במשתמשי האפליקציה ועמד על 6.7%. זאת, לעומת 10.1% ב-2018.
לאור הנתונים, תחזית חדשה של אתר eMarketer צופה כי הגידול באפליקציה בין השנים 2020-2023 יהיה איטי מכפי שהוערך. כך למשל, ב-2020 הגידול צפוי לעמוד על 4.5% במקום 5.4% בתחזית המקורית, וב-2021 הצפי הוא גידול של 3.2% במקום 4.1%.  לטענת האנליסטים של האתר, סיבה מרכזית להאטה בקצב הגידול נעוצה בכך שקבוצות גיל מבוגרות לא ממהרות להצטרף לרשת החברתית בקצב גבוה כפי שהוערך.
לעומת זאת, בארה"ב, פלח אוכלוסייה שהציג גידול גבוה מהצפוי הם בני 25-34, עם גידול של 11.4%, אולם נתונים אלה לא צפויים לגדול לאור התחרות הגוברת והולכת מצד סנאפצ’ט וטיקטוק.
"מצבה של אינסטגרם טוב מאוד, זוהי אפליקציית האינטרנט הפופולרית ביותר בארה"ב אחרי פייסבוק. על אף התחרות ההולכת וגוברת, אנו צופים כי האפליקציה תשמור על מעמדה במקום השני ובפער גדול מיתר הפלטפורמות", אמר נזמול איסלם, אנליסט ב- eMarketer.
לחיזוק הערכה זו עומד קצב גידול ההכנסות של אינסטגרם, אשר ממשיך לעמוד על מספר דו-ספרתי. התחזית ל-2019 צופה הכנסות בשווי 9.45 מיליארד דולר, וב-2020 צפוי גידול של 46.6% והכנסות בגובה 13.86 מיליארד דולר. הכנסות אלה מיוחסות לחידושים במודעות בפרסום, לרבות טאב הדיסקברי, לצד מודעות הקניות הפותחות אפשרויות חדשות למפרסמים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה