שיווק ופרסום

ארה"ב: נתח הוצאות הפרסום באינטרנט שילש עצמו בעשור האחרון

מחצית מהוצאות הפרסום ב-2019 הופנו לאינטרנט על חשבון אמצעי מדיה אחרים. בכמה הצטמצם חלקן של הטלוויזיה והעיתונות המודפסת? 
אייס |  1
פרסום באינטרנט (צילום Gerd Altmann from Pixabay)
בשנה החולפת האינטרנט ניקז קרוב למחצית (49.6%) מהוצאות הפרסום בארה"ב, כך על פי דו"ח מדצמבר האחרון של חברת המדיה זניט. מחצית ההוצאות הנותרות נחלקו בין הטלוויזיה לבין אמצעי התקשורת האחרים ההולכים ומתדללים, כגון עיתונים ותחנות רדיו.
לפני עשר שנים האינטרנט משך רק 15% מהוצאות הפרסום, נתח קטן משמעותית מהתקציבים שהושקעו בטלוויזיה ובעיתונים. בתחילת שנות ה-90' בתקופה בה עיקר התקציבים הופנו לפרינט, עיתונים ומגזינים נטלו יחד 50% מעוגת הפרסום. בשנת 2009 נתח הפרסום שהופנה למדיה המודפסת בארה"ב עמד על יותר משליש (34%), אולם השנה עיתונים ומגזינים קיבלו יחד רק 11% מהעוגה. על פי כל התחזיות נתח זה רק ילך ויצטמצם בשנים הקרובות.
גורלה של הטלוויזיה, לעומת זאת, כבר שונה; בניגוד לעיתונות, הטלוויזיה עדיין מהווה שחקנית משמעותית, אם כי חלקה בעוגת הפרסום ירד ל-27.7% לעומת 35% לפני עשר שנים.
עוגת הפרסום בארה"ב לפי אמצעי מדיה. מימין: 2019, משמאל: 2009
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה שקמפיין אחד ברשת
    מנהל פרסום 01/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכול לעשות למוצר ביחס למחיר פר תועלת הוא הכי גבוב שיש שהכרתי צוות אינטרנט שיודע להוציא קמפיינים של וידאו טובים, חדים מהירים וזולים (שליש מטלוויזיה) התלנו לראות תוצאות
    סגור