שיווק ופרסום

חוסם פרסומות: פייסבוק לא תשלב מודעות בוואטסאפ

פייסבוק החליטה לזנוח את התוכנית לשלב פרסומות בוואטסאפ כשנה וחצי לאחר פרישת מייסדי האפליקציה שביקשו לשמור עליה נקייה מתכנים שיווקיים
אייס | 
WhatsApp (צילום בלומברג)
אף שבאוגוסט 2018 פרסמה פייסבוק כי תתחיל לשלב פרסומות בוואטסאפ, בסוף השבוע האחרון דווח על ידי הוול סטריט ג'ורנל כי בחברה הוחלט לבטל את המהלך ולמצוא תכנית עסקית חלופית ליצירת רווח מ-1.5 מיליארד המשתמשים הרשומים בה.
בחודשים האחרונים פוזר הצוות הייעודי שהוקם על מנת להטמיע פרסומות בוואטסאפ, ועל פי הדיווח, הקוד אשר היה עתיד לשלב פרסומות נמחק לחלוטין ממאגרי המידע של האפליקציה.
מדובר בהחלטה בעייתית משהו: החברה נוסדה ב-2009 על ידי בריאן אקטון ויאן קום, ונרכשה על ידי פייסבוק ב-2014. שני מייסדיה הכריזו כי לא ישלבו פרסומות באפליקציה, וחזרו על משנתם באירועים שונים ומעל במות שונות, לרבות בלוג פוסט מ-2012 שנשא את הכותרת: "למה אנחנו לא מוכרים שטחי פרסום". בצל ההכרזה של פייסבוק על הטמעת פרסומות, פרשו שני מייסדיה במחאה מהחברה.
כחלק מניסיונות המוניטזציה של אפליקציית המסרים עתירת המשתמשים, כעת מכוונת פייסבוק ליצירת פיצ'רים חדשים לעסקים, בצד מתן אפשרויות תשלום באפליקציה למדינות מחוץ לארה"ב. דובר החברה הוסיף כי פייסבוק לא זונחת מודל של פרסומות לחלוטין וייתכן כי תשוב אליו בשנית בעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה