שיווק ופרסום

פנקסי צ'קים עם לוגו של החברה - פנקסי צ'קים המודפסים בבית דפוס

כתיבת מומחים | 
תקנות בנק ישראל מאפשרות לחברות, עסקים ואנשים פרטיים, להוציא פנקסי צ'קים בצורה עצמאית דרך בית דפוס מקצועי ואין חובה לעשות זאת דרך הבנקים, בכפוף לעמידה בקריטריונים ובכללים המפורטים בתקנות. בצורה זו, ניתן ליהנות ממגוון יתרונות חשובים, בהם מהירות, איכות, הוזלת עלויות כספיות, בחירת העיצוב והוספת הלוגו של החברה, רמת אבטחה גבוהה ועוד.
היתרונות בהדפסת פנקסי צ'קים בבית דפוס
בעולם העסקים התחרותי והדינמי של היום, האפשרות להדפיס פנקסי צ'קים עם לוגו של החברה היא פתרון למיתוג יעיל וכלי עזר חיוני לבידול וייחוד של החברה מיתר המתחרים בשוק. לכן, חברות רבות פונות כיום לבתי דפוס איכותיים המתמחים בהדפסת צ'קים מעוצבים אישית, מרשימים ומאובטחים, עליהם מוטבע לוגו החברה, בצבעים ייחודיים. בצורה זו, הצ'קים משמשים גם בתור כרטיס הביקור של החברה ואינם אמצעי תשלום טכני בלבד. 
הבחירה להדפיס את פנקסי הצ'קים עם לוגו של החברה או העסק תורמת לשיפור התדמית של החברה וממצבת אותה בעיני ציבור הלקוחות ובכלל, כחברה איכותית, רצינית ובעלת משאבים אשר שמה דגש על כל הפרטים, קטנים כגדולים.
מדובר בפתרון איכותי ומתקדם טכנולוגית, המקנה ביטחון ושקט נפשי בעת השימוש בפנקסי הצ'קים של החברה במסגרת פעילותה השוטפת. זאת, בזכות שימוש באמצעים כגון נייר UV מיוחד המקשה על זיוף ומעשי מרמה, הטמעה של סימן מים על גבי הצ'קים, שימוש בדיו שקוף, מגנוט בשיטה מתקדמת ועוד פתרונות אבטחה אלקטרוניים.
דגשים חשובים
מומלץ לבחור בשירותים של בית דפוס מנוסה ואיכותי, המתאים את פנקסי הצ'קים לצרכים הספציפיים של החברה, מייעץ לגבי סגנון העיצוב, הפרטים שחייבים להופיע על הצ'ק ומשתמש בפתרונות אבטחה מתקדמים המונעים ומצמצמים משמעותית את האפשרות לבצע הונאות וזיוף של הצ'קים.
כמו כן, מאחר ומדובר באמצעי מיתוג, חשוב לשים לב לאיכות וטכניקת ההדפסה, התאמת הצבעים, ציון פרטים ברורים ומדויקים וכן שמופיעים כל הפרמטרים הסטנדרטיים הנהוגים על ידי הבנקים. בחירה בבית דפוס מקצועי ומיומן יבטיח כי תקבלו פנקסי צ'קים ברמה גבוהה של איכות ואבטחה ובמחירים משתלמים.
לאתר של אינטרצ'ק : https://www.intercheck.co.il/
תגיות חברה | כסף | עסקים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה