שיווק ופרסום

לידרס ו-teenk משיקים יחד מערכת משפיענים בטיקטוק

החברות יציעו למותגים פעילות משפיענים ממוקדת המבוססת טכנולוגיה ודאטה. יניב ויצמן, מנכ"ל teenk: "שוק זה מקבל הזדמנות לצמוח בעוד פלטפורמה"
עינת שחק |  3
מימין: יניב ויצמן וערן ניזרי (צילום רן יחזקאל, עדי הרמן)
סוכנות המשפיענים לידרס ומשרד הפרסום לצעירים teenk חברו יחד להשקת מערכת משפיענים ממוקדת לבני נוער על גבי אפליקציית טיק-טוק. המערכת נשענת על טכנולוגיית IMAI, אשר לפני מספר ימים דווח ב"אייס" כי איתרה יותר מ-16,000 משפיענים מישראל.
המערכת מציעה למותגים פעילות משפיענים ממוקדת המבוססת טכנולוגיה ודאטה. בתוך כך תאפשר המערכת חיפוש ואיתור משפיענים לרבות ניתוח העוקבים שלהם, מערכת ניהול CRM – IRM – TRM, הכוללת ניהול לקוחות, מילוי בריף, ניהול משפיענים, ניהול סוכנויות טאלנטים ועוד. נוסף על כך פותחה גם אפליקציה ייעודית למשפיענים בה הם יוכלו לקבל את הבריפים של הסוכנות ולנהל את כל הליך העבודה מול משרד הפרסום.
מלבד זאת לקוחות משרדי הפרסום יוכלו לקבל גם דשבורד, מערכת חיצונית בה יוכלו לבחור את המשפיענים, לאשר את הפוסטים לפני שעולים לאוויר וכן לראות את התוצאות של קמפיין המתעדכנות בזמן אמת.
"לצד האופציה  לרכוש מדיה באפליקציה, בדומה לאינסטגרם ופייסבוק הכוח העיקרי שלה הוא הטיקטוקרים, כוכבי הנוער החדשים שהפכו בן רגע לכוכבים ענקיים בזכות האפליקציה. שוק המשפיענים, שגם ככה גדל משנה לשנה, מקבל עכשיו הזדמנות לצמוח בעוד פלטפורמה תוך שיתוף פעולה עם משפיענים חדשים לגמרי", אמר על שיתוף הפעולה יניב ויצמן, מייסד teenk.
אמש דווח ב"אייס" כי אפליקציית טיקטוק עברה את פייסבוק ואינסטגרם ברשימת האפליקציות המורדות בעולם ודורגה במקום השני, אחרי וואטסאפ. האפליקציה רשמה 1.65 מיליארד הורדות, אשר 798 מהן נוספו ב-2019.
נראה כי גם בארץ זיהו את ההזדמנות; עם הפופולריות הגדלה בקרב קהל מקומי, הפלטפורמה הופכת במהירות לזירת פעילות מסקרנת עבור משתמשים, משפיענים, וכמובן - גם מפרסמים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה עם סנאפצ'אט? (ל"ת)
    דןדין 01/2020/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    טיפ: תתרחק מוייצמן (ל"ת)
    מיכאל 01/2020/21
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 1.
    נדיר
    איזי 01/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    וואיי וואיי ואייי, איזה אש זה הולך להיות. חיבור נדיר שיביא תוצאות מטורפות בשביל מי שמעורב בזה. בהצלחה אחים יקרים
    סגור