שיווק ופרסום

ללא עלות: חברת CTV תרמה לאלו"ט את שלטי החוצות שלה

יום ההתרמה בסימן שילוב ילדים ובוגרים עם אוטיזם בקהילה חל היום, ובמשך שבוע שלטי חוצות יזמינו את העוברים והשבים לסייע לעמותה 

אייס | 
שלט חוצות בקמפיין למען עמותת אלוט (צילום באדיבות אלוט)
לרגל יום ההתרמה השנתי שמובילה עמותת אלו"ט, המתקיים היום, ה-21 בינואר, חברת CTV תרמה שלטי חוצות במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ, בהם יוקרן במשך שבוע קמפיין מודעות של העמותה, אותו מוביל בהתנדבות משרד הפרסום good. בין המיקומים הבולטים: דרך נמיר, נמל תל אביב, צומת אלוף שדה ועוד.
אלו"ט, האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, היא עמותת הורים הפועלת לקידום וטיפול בילדים ובבוגרים על הרצף האוטיסטי. בתוך כך, עוסקת העמותה בקידום זכויותיהם של כלל הילדים, הנוער והמבוגרים בישראל על הספקטרום האוטיסטי, ובשיפור השירותים הניתנים להם ולבני משפחתם.
יום ההתרמה השנה הוא בסימן שילוב של ילדים ובוגרים עם אוטיזם בקהילה, בתעסוקה ובחברה. העמותה שמה דגש על כך שגם ילדים עם אוטיזם רוצים להרגיש חלק מהכיתה, מהחברים בעבודה או בשכונה, אך לא תמיד יודעים איך עושים זאת. "אם כל נהג ברמזור או הולך רגל שנחשף לקמפיין יפתח את הדלת ואת הלב ב-21 בינואר, הרי שעשינו את שלנו", אמר על הקמפיין תומר יעקובי, מנכ"ל CTV.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה