שיווק ופרסום

נכס תשוקה" – האפיק שגורם למשקיעים לחשב מסלול מחדש

כתיבת מומחים |  1
עם ניסיון של 10 שנים והצלחות ענק בהשקעות ומסחר באינטרנט, בקבוצת Team500 מציעים למשקיעים מסלולי השקעה עם מעוף ויצירה, שמעמידים בצל את ההשקעות הסטנדרטיות והשמרניות. "כבר לא צריך לפהק יותר כשמדברים על השקעה. החזון שלנו הוא להוביל אנשים ליהנות מעשייה עשירה ויצירתית, המלווה בתשואות גבוהות במיוחד", מסביר בעלי הקבוצה אורן גולדברג, מהמומחים הגדולים בישראל למסחר באינטרנט
אורן גולדברג זורק פצצה לחלל האוויר. הוא מכיר את המשקיעים שכבר מתבוססים שנים ברוטינה הרגילה של השקעות, ויוצא בהכרזה שהגיע הזמן לשנות מסלול. לא עוד קרקע במדינה מעבר לים או באיזה מושב מרוחק, שתניב תשואה צנועה; לא דירה בבאר שבע עם אי ודאות תמידית לגבי שוכרים ומיסים גבוהים מהמדינה; ולא דיבורים עם רובוטים של בנקים על השקעות בשוק ההון המתנדנד. גולדברג מבקש לשים על השולחן את הדבר הבא, שכבר מצליח בענק בהווה.
קצת רקע. הוא יזם מצליח, שמצטט אגדות של וולט דיסני, וחי את הפנטזיה והחלומות שלו במציאות חיה וקיימת. הוא מהבכירים במסחר האלקטרוני בישראל, שהקים את המכללה הגדולה בארץ להתמקצעות בתחום. בנוסף, במסגרת מותג היזמות שלו Team500, הוא עוסק גם בהשקעות בתחום המסחר באינטרנט, ומייצר תשואות חסרות תקדים למשקיעים שמגיעים אליו. את הווייב הזה, של הצלחה חסרת תקדים ועבודה שגורמת ללב כל הזמן להרגיש חי ולפעום, הוא מבקש להעביר הלאה למשקיעים הרציניים שמגיעים אליו.
לפרטים והרשמה - https://bit.ly/2RiKn7l
אז בוא נדבר תכלס. מה זה הדבר הגדול הזה?
"היום מסחר אלקטרוני הוא אפיק ההשקעה הכי מניב, יותר מנדל"ן ומניות", מסביר גולדברג. "צריך להבין, העולם הולך היום חזק ל-E-COMMERS , כשבכל רגע נתון מתקיימות רכישות אינסופיות באינטרנט – בשופיפיי, אמזון, איביי, ועוד".
אם לדבר על עובדות, אז באינטרנט גם המוצר הכי איזוטרי משתייך לתעשייה מפוארת המגלגלת מיליארדי דולרים: קיסמי שיניים, מעגלי ריסים, פקקי בירה, YOU NAME IT.... כלל לא משנה מה המוצר. נוכחותו בחנויות באינטרנט, יוצרת עבורו תעשייה שלמה ומשגשגת. ולשם בדיוק גולדברג מכוון את המשקיעים ברי המזל שמגיעים אליו.
מה בתפריט? גולדברג וצוותיו דואגים לבנות למשקיעים נכס אינטרנטי מהודק – חנות שוקקת ופעילה. למשקיעים נשאר לנהל את הנכס האינטרנטי המוכן שלהם בכלים פשוטים, ועם מעטפת חובקת ורוח גבית של Team500, גוף חזק שיודע לחזות טרנדים, ולברור את התחומים הטובים ביותר להשקעה. אה, וכמובן ליהנות מהרווחים.
אנחנו נייעץ ונתאים עבורך: זה מסלול התשוקה שלך!
עולה השאלה, למה לבצע תפנית למסחר האלקטרוני ולא ללכת על הקלאסיקה השמרנית והמוכרת – של השקעות בנדל"ן בארץ/בחו"ל, ואולי שוק ההון...?
אז ככה, העובדות אומרות שנדל"ן בארץ מניב 3-4 אחוזי תשואה בשנה ומלווה במיסוי חונק. נדל"ן בחו"ל עשוי להניב 8-10 אחוז. המניות בבורסה, רבות מהן מעולם המסחר האלקטרוני - אמזון, שופיפיי, פייסבוק, והרווחים בהן לא משמעותיים כמו להיות חלק מעשי מהן. "אם תקנה מניות של אמזון, תרוויח 10 אחוז גג. עם חנות באמזון תיהנה מרווחים של 40-100 אחוז בשנה. אתה ממש חלק מאמזון. מדובר בתשואות שלרוב גבוהות בהרבה מנדל"ן ושוק ההון", מתלהב גולדברג.
ומלבד פוטנציאל הרווחים הגבוה, יש יתרונות אחרים?
"בהחלט! ראשית, בדרך כלל אין צורך בהון עצמי גבוה כדי לצאת לדרך עם השקעה כזאת. בנוסף, חנות אינטרנטית הינה נכס לכל דבר, שהפעילות איתו מלאה באתגר, עניין, יצירתיות ופוטנציאל. זה נכס שאפשר למכור, אפילו לעשות איתו עסקת אקזיט!".
גולדברג מבקש להבהיר נקודה נוספת. "שתבין, עבור בתי ההשקעות - אדם שמגיע עם סכומים של כמה עשרות אלפי שקלים להשקעה, אפילו 200-300 אלף, הוא לא מעניין אותם בכלל. עבורם זה סכום זניח. הם שמים את הכסף שלו לשכב ולא מתייחסים אליו באמת, בכבוד שמגיע לו. אין שם נשמה, כמו שיש בעסק חי ונושם באינטרנט שאנחנו חותרים אליו. במסחר אלקטרוני אין מיסוי, וניתן לקנות חנות פעילה ועובדת בפחות מ-10 אלף דולר. מנכסים דיגיטליים ניתן להרוויח תשואה של 40 אחוז בשנה, ולמעלה מכך. יש סיכון, אבל רמת הסיכוי יותר גבוהה מדברים אחרים. ובטח שרמת העניין".
השארנו לך כיף נטו
גולדברג וחבריו ל- Team500מגייסים את מקצוענותם לטובת המשקיעים, כשבשירות מהפכני הם מקימים עבורם נכס דיגיטלי - חנות אינטרנטית פעילה ומוכנה, כולל ליווי והדרכה לתפעול פשוט ומלא, עם כל הידע הנדרש המבוסס על מחקרי שוק, טרנדים, וניהול חנות. "בתכלס, אתה מקבל נכס בנוי, חנות פעילה, ונהנה מלהתמקד בעבודה הקשורה לניהול החנות, ומהאתגר והיצירתיות המלווים בזה".
יש לי שאלה - למה לא להקים לבד? זה אפשרי, נכון?
"אפשר. אבל אנחנו מביאים ניסיון של למעלה מ-10 שנים, זה פור שמעניק לך חסכון בזמן ובמאמץ. כשאדם משקיע בנדל"ן, זה לא שהוא רוכש קרקע ואז עכשיו בונה את הקירות, עם בלוקים וטיט ומלט. משקיעי נדל"ן לא צריכים ללמוד על ריצוף או הנדסאות בניין. בעלי מקצוע עושים את זה עבורם, ובטוח במקצועיות רבה יותר. אנחנו בעלי המקצוע האלה. במקום לבזבז את הזמן על לימודים טכניים מיותרים, אתה כבר מקבל חנות מוכנה ועובדת, עם מכירות שמתבצעות בשוטף, עם ידע רב ערך שאנו מנגישים לך, וכל התהליך מבחינתך לא מתחיל מאפס. לך רק נשאר החלק הכייפי של התהליך - ניהול החנות, וההנאה מהרווחים".
כשה"פרופסור" למסחר מקים לך חנות
אורן גולדברג הוא מסוחרי האינטרנט הוותיקים בישראל. הוא בין החלוצים של איביי בארץ ומהגדולים שבהם, וגם אחד המובילים במסחר באמזון ושופיפיי. מאחוריו קילומטארז' בשוק הן כסוחר וכמרצה. הוא מנהל את המכללה הגדולה בארץ למקצועות המסחר, שהכשירה 15 אלף בוגרים בשנים אחרונות, ולמעשה ייסדה את התעשייה הפעילה של סוחרי אינטרנט מישראל. חלק מבוגריו אף הגדילו והפכו בעצמם למנטורים בתחומי המסחר האלקטרוני.
גולדברג גם עוסק בהשקעות בתחום המסחר באינטרנט למשקיעים, עם הצלחות כבירות בתשואות. הוא ה"פרופסור" שמכיר את כל האותיות הקטנות במסחר באינטרנט, ובגלל ההיכרות החובקת שלו עם כל הפלטפורמות, ב- Team500 לא מקובעים על תשתית אחת, אלא עובדים עם שלוש התשתיות הגדולות של המסחר האלקטרוני בעולם: איביי, שופיפיי ואמזון.
גולדברג ממהר להסביר בהתלהבות: "לדוגמה, אנחנו מסייעים למשקיעים להיות בעלי חנות אינטרנטית בשופיפיי. היתרון, שזו פלטפורמה שנמצאת בשליטה מלאה שלכם על דומיין משלכם. אפשר בקלות להביא תנועה לחנויות בשופיפיי מפרסום בפייסבוק וגוגל. כמי שמושקע שם הרבה - רואים קורלציה נהדרות בין פייסבוק לשופיפיי, כי הן שייכות לאותו 'בית'. אז יש לכם גב חזק בפרסום אם תתמקמו בשופיפיי.
"אנחנו גם מסייעים עם הקמת חנות אינטרנטית באמזון, כשאתם נהנים מתנועת אנשים גבוהה בזכות המיקום בקניון הגדול בעולם. עם זאת, צריך לזכור שבאמזון תנאי השימוש והכללים חמורים וקפדניים, ויש לציית אליהם כסוחרים, כי זו פלטפורמה שרואה את הלקוח לפני הסוחר. אנחנו גם מסייעים עם הקמת חנות אינטרנטית באיביי. זו פלטפורמה מוכרת שלא מחייבת מלאי גדול והשקעה ראשונית עצומה, אך הרווחים בה אינם גבוהים כי היא פועלת על תחרות מחירים, והזולים מנצחים".
אז איך בוחרים בעצם מה מתאים לנו?
"זו בדיוק השיטה שפיתחנו, להתאים לכל משקיע את אפיק ההשקעה עבורו. לאחר פגישת ייעוץ אנו מחליטים איזו חנות אינטרנטית מתאימה לנתונים שלך. מה שבטוח, בגלל שאנחנו מתמחים בכמה פלטפורמות, אין לנו סיבה למשוך אותך למשהו שפחות מתאים לך, רק בגלל שהוא הדבר היחידי שאנו מומחים בו...".
ולאחר שבוחרים אפיק השקעה עבורי?
"לאחר פגישה והבנת הצרכים שלך, אנו מחליטים יחדיו על איזה אפיק השקעה נלך. לדוגמה - חנות בשופיפיי שמוכרת מגן מסך לטלפון. הצוות מקים עבורך את החנות מהיסוד, מעלה מוצרים – מגיני מסך בשלל צבעים ודגמים, מעדכן, כותב מפרטים של המוצרים, מחירים. ובזמן הזה, הצוות מלווה אותך בהדרכות שמתקיימות בפגישות אחד על אחד ואונליין. מעבירים לך מידע ועקרונות לא מסובכים לניהול ותפעול חלק ושוטף של הכול. הופ, חסכנו לך הסברים טכניים מייגעים של הקמה. אתה לומד רק מה שצריך ועושה רק מה שצריך".
התחביב שלך הופך לעסק
כאן נכנסים הנשמה והדרייב שמפעילים את גולדברג, ומבהירים למה האפיקים שהוא מציע במסגרת Team500 הם מעבר להשקעה "יבשה", ויכולים לזנק הרבה מעבר לדמיון.
"למשקיע שיש לו זמן פנוי ומתכנן להתעסק עם החנות שהקמנו עבורו, אני ממליץ לעסוק בנישה שקרובה לליבו. למשל, אם אני אוהב כלבים, אקים חנות למוצרי כלבים. זה יהיה מעולה, כי אני חי ונושם עסק. זה עסק תשוקה, מה שנקרא. אם יש 2-3 שעות פנויות ביום, סופ"ש פנוי, אני אומר - לך על התשוקה. למי שאין זמן להשקיע, או שיש לו שעות ספורות בשבוע בלבד, אני ממליץ על מסלול עם שיקול כלכלי נטו, של מוצר שהמספרים שלו טובים וגבוהים. לאורך זמן כולם ירוויחו, אבל אם אתה משקיע זמן, אז לפחות שתעסוק בתחום שמעניין אותך".
גולדברג ממשיך ומפרט על האפשרויות הגלומות באינטרנט, שהוא מציע במסגרת Team500: "יש כמה אופציות - לרכוש קרקע - דומיין; בניית נכס נדל"ן – חנות אינטרנטית שאנו מקימים; ואפשר להגיע מנכס לקבוצת נכסים, לרשת. אתה בעלים של משהו גדול ויכול ליהנות מהפירות או למכור בסכום חלומי. אמרתי לך קודם שזה יכול להיות אפילו אקזיט, נכון?".
את זה אני חייב להבין !! איך זה קורה?
"וואו. זה יכול לקרות בעשרות אופנים. אנחנו כמובן יודעים להנחות ולנתב אותך. אני אתן כמה דוגמאות: אתה יכול להמציא את הדומיין וגם להקים עליו חנות. לפתוח חנות כזאת זה כמו בית עם אדמה על מיקום טוב. למשל מי שקנה דומיין של dog.com, והקים עליו חנות הקשורה לכלבים, התעשר. כי זו הקרקע הכי טובה. אבל אפשר לרכוש גם קרקע של תחום. למשל חנות לטיפוח כלבים. אתה יכול לקנות את ה'קרקע', הדומיין - beautydog.
אחרי מציאת הקרקע, אתה עליו מקים נכס, את החנות. נגיד שאתה היית הראשון והתחלת ב-2019. עוד כמה שנים, כל התחום יגלגל מאות מיליונים, ואתה היית הראשון עם הכי הרבה לקוחות, וותק וניסיון. ואז תקים חנות מספר 2 עם תוספי תזונה לשיפור הפרווה. אז יש לך כבר שתי חנויות, עם אותו קהל יעד. חנות אחת מוצלחת מרימה את השנייה. זה נקרא cross promotion, שיווק צולב. ואז משם אתה גדל לרשת סניפים, חלק מרשת מותג. זה מעניק לך כמשקיע רמה אחרת של הנאה – מאפשר ליצור, לפרוח. למעשה - רק אתה מחליט לאן אתה עף".
אין ספק שזה נשמע מעניין.
"נכון? זה יותר מעניין כשיש אתגר שדורש תעוזה ומעוף, מאשר לקנות משהו 'יבש' כמו קרקע במושבה בצפון, ולקוות לטוב".
ליק להרשמה - https://bit.ly/2RiKn7l
"נעים בגב" שלא נגמר
לקראת סיום השיחה, גולדברג מבקש להסביר שהמסלולים של Team500 לא מתאימים לכל אחד, ומבקש למקד.
למי זה עשוי להתאים?
"לאנשים שיש להם סכום להשקעה, ורוצים לייצר תשואה גבוהה ופחות בנאלית. בהשקעות נדל"ן אתה שם כמה מאות אלפים על קרקע, יושב בבית, ו... זהו. מצ'עמם ומוגבל. פה מה שיפה שאתה מקבל מאיתנו קרקע דיגיטלית, שמאפשרת לך לפרוח יחד איתה. יש אנשים שמחפשים להשקיע 100 אלף שקלים לדוגמה, ונותנים לאיזה 'רובוט' בבנק שישקיע בשבילם. אז עדיף 'רובוט' באיביי או שופיפיי, ניהול חנויות מטורפות עם עזרה ותמיכה שלנו, של Team500.
"אגב, כשמשקיעים בנדל"ן או בבורסה, תמיד ממליצים לגוון את התיק. גם במסחר אלקטרוני יש הרבה מקום לגיוון ויצירתיות. אני אפילו ממליץ לאנשים עם 100-200 אלף פנויים - אל תשקיעו הכול. תתחילו בסכום קטן, נקים חנות, ותתפתחו משם, לעוד ועוד חנויות. תמשיכו להשקיע מהרווחים. מגיעים אלינו גם אנשים יזמים בנשמתם שיש להם כסף להשקעה, יש להם זמן, והכסף יכול להעניק להם הנאה ואתגר, וכמובן תשואה".
ובאנרגיות הבלתי נגמרות שלו, שממחישות איך נשמע אדם שחי את החלום וקם כל יום לעשייה מלאת הצלחות, הוא מסכם: "אנשים שהכסף שלהם פותח להם חלון מסקרן לעסוק בעוד משהו שמאפשר להם להתנסות, ללמוד, לעוף. הוא מעניק להם הרפתקה ופאן. אבל לא משהו אקסטרימי ליום אחד של זבנג וגמרנו, אלא 'נעימי בגב' מתמשך שלא נגמר".
משקיעים ויזמים רציניים – יש לכם סכום להשקעה, ואתם מחפשים עבורו פתרון מיוחד יותר מאשר "לשכב" סתם באיזה בנק, או "לנמנם" בהשקעות נדל"ן רחוקות?
קבוצת Team500 בראשות אורן גולדברג, מזמינה אתכם לשמוע על פתרונות השקעה נגישים, מרגשים, ורווחיים במסחר באינטרנט.
רוצים לשמוע על פתרונות השקעה שמכניסים איתם "פלפל" אחר וחדש? גם פוטנציאל רווחים גבוה מאוד, וגם אפשרויות לנסיקה עסקית וכלכלית?  
היכנסו ללינק הבא, ואתם מוזמנים לשמוע מידע נוסף, לשאול שאלות, או פשוט להירשם לפגישת ייעוץ שתתאים עבורכם את מסלול ההשקעה שתעופו עליו - https://bit.ly/2RiKn7l
תגיות השקעה | נכסים | עסקה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה צוות 500
    אליהו 01/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בעצמי רכשתי אצלם קורס עם מישהו שהעלה לי מוצרים , לא האמנתי שמהשקעה של 8,400 ש"ח אני מגיע למצב של הכנסה של כמעט 2000 שקל בחודש ואני יושב על זה בין חצי שעה לשעה ביום
    סגור