שיווק ופרסום

לראשונה בסופרבול: פרסומת אינטראקטיבית מבית eko הישראלית

תאגיד מוצרי הצריכה Procter & Gamble ישיק באירוע הטלוויזיוני בארה"ב פרסומת אשר תעשה שימוש בטכנולוגיה של חברת המדיה אותה ייסד יוני בלוך
עינת שחק | 
מתוך הפרסומת של פרוקטר אנד גמבל (צילום יחצ)
סודהסטרים כבר לא לבד בסופרבול: תאגיד מוצרי הצריכה Procter & Gamble משיקה לראשונה באירוע הטלוויזיוני הנצפה ביותר בארה"ב, פרסומת אינטראקטיבית בת 60 שניות בה תככב סופיה ורגרה (משפחה מודרנית). הפרסומת תעשה שימוש בטכנולוגיה של חברת המדיה הישראלית eko (בעבר Interlude).
הפרסומת האינטראקטיבית תעלה באתר אינטרנט ייעודי ותאפשר לצופים לבחור את התקדמות העלילה. הבחירות הפופולריות ביותר יעצבו בזמן אמת את הפרסומת, אשר תוקרן בשידור חי למיליוני הצופים בבית בזמן המשחק. זוהי הפעם הראשונה בה פרסומת מסוג זה עולה לאוויר.
״הפרויקט הזה מרגש אותי באופן אישי. זה שלב משמעותי בהתפתחות של החברה ושל כניסת תוכן וידאו אינטראקטיבי למיינסטרים. עבור eko זו הזדמנות נפלאה להשיק טכנולוגיה חדשה שיוצאת מגבולות האינטרנט לעולם הברודקאסט הטלוויזיוני״, אמר יוני בלוך, מנכ״ל eko.
ב- P&G מסרבים לחשוף את עלילת הפרסומת, אך רומזים כי מדובר בפרסומת בה הצופים יובילו את הדמויות במסיבת הסופרבול, שבה יש הפתעה מלכלכת. מלבד ורגרה, קאסט הפרסומת כולל את אייזה מוסטפה (פרזנטור Old Spice), השחקן והקומיקאי רוב רייגל (האנגאובר), טרוי פולאמלו (שחקן פוטבול בעברו) ועוד.
גם סודהסטרים חוזרת השנה לסופרבול לראשונה מאז 2014 עם פרסומת באורך 30 שניות. באירוע הסופרבול של השנה שעברה, חלון של שלושים שניות עלה כ- 5.6 מיליון, והשנה ידוע כי עבור סלוט של 60 שניות, שילם נשיא ארה"ב, דונלנד טראמפ, וכן יריבו הדמוקרטי, כ-10 מיליון דולר עבור קמפיין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה