פרסום ושיווק

סטיב ארקל וסקארי ספייס בפרסומת של שטראוס בסופרבול

חברת המזון שילבה לראשונה באירוע הספורט האמריקאי פרסומת למותג החומוס "סברה" בה השתתפו 19 סלבס אמריקאים, והצליחה לעורר את זעמם של קבוצות שמרניות במדינה 
אייס | 
מתוך הפרסומת של שטראוס בסופרבול (צילום מסך מיוטיוב)
מלבד שאקירה וג'יי לו, אמש (יום א') בסופרבול נרשמה הופעה גם של "שטראוס" הישראלית, לראשונה באירוע הספורט האמריקאי. החברה פרסמה את מותג החומוס הבינלאומי "סברה" שברשותה, הנמצא בבעלות משותפת עם "פפסיקו".
הפרסומת שודרה במחצית השנייה של המשחק ולוהקו אליה לא פחות מ-19 סלבס אמריקאים שהדגימו דרכים שונות לאכול את ממרח הקטניות תחת הסלוגן "This is how I muss". בין המפורסמים ניתן היה למצוא גם את סקארי ספייס מל בי, ואת השחקן ג'ליל ווייט, המוכר יותר כסטיב ארקל מהסיטקום "אריזה משפחתית".
 
מי שעוד בלטו בפרסומת היו כוכבות הדראג קים צ'י ומיז קרקר המוכרות גם מתוכנית הריאליטי "המירוץ לדראג של רו פול". בכך עשו במותג היסטוריה שכן לראשונה הופיעו דראג קווינס באירוע מיינסטרים בארה"ב המיועד לכל המשפחה, וכמתבקש, הקימו עליהם את זעמם של לא מעט קבוצות שמרניות בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה