פרסום ושיווק

מותו הטראגי של קובי בראיינט הקפיץ את כמות ההקלקות ב-88%

ניתוח של חברת הפרסום אאוטבריין מצא מהם האירועים החדשותיים שהובילו להכי הרבה הקלקות מאז תחילת 2019. בראש עומדים אסונות, טרגדיות ואירועי ספורט גדולים. הרשימה המלאה בפנים
אייס | 
קובי ברייאנט (צילום מסך ערוץ הספורט)
כולנו גולשים ומקליקים כל יום על עשרות ידיעות, אבל ישנם ימים שבהם אנחנו מקליקים יותר. זה קורה בד"כ סביב אירועים חדשותיים גדולים, משחקי ספורט גדולים ובעיקר אחרי אסונות, שמצמידים את כולנו על המסכים – גדולים וקטנים כאחד.
ניתוח של חברת אאוטבריין, פלטפורמת הפרסום הדיגיטלית הגלובלית שהתמזגה לאחרונה עם טאבולה, בחנה את השפעתם של אירועים אלו מתחילת 2019 ועד היום על הגולשים ברחבי העולם והביא מסקנות די מפתיעות.
במקום הראשון, בפער עצום, נמצא מותו הטראגי של כוכב הכדורסל קובי בראיינט, שנספה לפני שבועיים בתאונת מסוק בלוס אנג'לס, יחד עם ביתו ג'יאנה ושבעה אנשים נוספים. מותו של בראיינט הביא לעלייה של לא פחות 88% ביחס לממוצע ההקלות היומי של הגולשים, כנראה בגלל שהוא משלב את שני הגורמים המרכזיים לקפיצה ברייטינג – אסונות וספורט.
במקום השני והשלישי בהתאמה נמצאים שני הסופרבולים האחרונים – זה של 2020 (עלייה של 40% בכמות ההקלקות) ו-2019 (עלייה של 30%), כשאחריהם השריפה בכנסיית נוטרדאם (27%), גמר ווימבלדון 2019 (22%) והתקפת הבסיסים האמריקנים בעיראק על ידי אירן (19%).
מותו של כוכב בוורלי הילס 90210, לוק פרי, במקום השביעי בניתוח של אאוטבריין, עם עלייה של 15% בהקלקות באותו היום, ולאחר מכן עוד שני אסונות – אירוע הירי בבית הכנסת בקליפורניה ופיגוע הדקירה בגשר לונדון (8%).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה