שיווק ופרסום

מישורים מכרה נכס במיאמי בתשואה של 170% על ההון שהושקע

החברה רכשה את הנכס במיאמי לפני כשנה תמורת כ-18.25 מיליון דולר ומוכרת אותו לפי שווי של 30 מיליון דולר; בשנה האחרונה רשם הנכס NOI של כמיליון דולר
נועם בראל | 
דניאל לבנטל (צילום יח"צ)
חברת הנדל"ן {מישורים} חתמה על הסכם למכירת נכס בדאונטאון של  מיאמי, לפי שווי של 30 מיליון דולר, המשקף תשואה של כ-170% על ההון המושקע. צפויה לרשום רווח הון של כ-33 מיליון שקל.
בחודש דצמבר 2018 רכשה החברה תמורת כ-18.25 מיליון דולר את הנכס המסחרי, מבנה בן 7 קומות, הכולל כ-756 מקומות חנייה, על מגרש בשטח כולל של כ-3,483 מ"ר וכולל כ-24 אלף מ"ר בנוי, עם זכויות בנייה של כ-120 אלף מ"ר נוספים.
במהלך התקופה בה מישורים החזיקה בנכס, ביצעה מספר החברה בנכס מספר פעולות השבחה אשר הניבו לה בשנת 2019 NOI שהסתכם בכ-1 מיליון דולר, המשקף תשואה של 5.5% על מחיר הרכישה.
מנכ"ל מישורים, דניאל לבנטל: "אנו שמחים לדווח על מימוש הנכס במיאמי כחלק מהאסטרטגיה בה בחרנו למימוש נכסים שמיצו את הפוטנציאל שלהם ולהצפת ערך לבעלי המניות. מימוש הנכס ברווח של כ-170% על ההון המושקע מגיע לאחר שנרכש לפני כשנה אחת בלבד ומבטא את יכולות החברה בזיהוי ובהשבחת הנכסים בהם אנו בוחרים להתמקד בפרקי זמן קצרים. 
את הנכס רכשנו בסוף שנת 2018 תמורת כ-18.25 מיליון דולר, ובהשקעת הון עצמי של כ-6 מיליון דולר בלבד. לאחר שפעלנו להשבחה משמעותית בביצועים התפעוליים אשר תרמו להכפלת ה-NOI בתוך כשנה, ובמקביל ביצענו פעולות להשבחת הקרקע על ידי קידום תוכניות לייזום שני מגדלים עבור מגורים, מלונאות ומסחר, אנחנו שמחים לדווח על עסקה למימוש הנכס.
אנו נמשיך במיקוד העסקי להשבחה ולמימוש נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה, כפי שעשינו בעסקה זו ובמקביל בהגדלת תיק הנכסים המניבים של החברה. מהלכים אלו משקפים את האסטרטגיה בה בחרנו להצפת הערך החבוי בחברה."
תגיות מישורים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה