פרסום ושיווק

ביי ביי גיתם? תקציב הפרסום של סלקום צפוי לצאת למכרז

אבי  גבאי ממשיך לשנות דברים בחברה: תקציב הפרסום של 30 מיליון שקלים בשנה, שמטופל על ידי גיתם מאז 2006, בדרך למכרז. מרבית המשרדים הגדולים צפויים לקחת חלק בהליך
אייס |  1
צילום יח"צ/ צילום מסך
האם אבי גבאי ייקח את תקציב הפרסום מגיתם ויצא למכרז חדש? על פי הפרסום היום ב"גלובס" מסתמן שכן.
 
על פי הידיעה, תקציב הפרסום של סלקום נמצא בידי גיתם מאז 2006 בזכות החברות הקרובה בין הבעלים של איי.די.בי באותה תקופה, נוחי דנקנר, לאחד הבעלים של משרד הפרסום, מודי כידון.  
 
בשלב הראשון היה זה בשיתוף עם המשרד הקודם של סלקום, מקאן תל אביב, אך היחסים בין איי.די בי ודנקנר למקאן הידרדרו בהדרגה עד שהתקציב הועבר בבלעדיות לגיתם ב-2012.
 
גיתם הצליח לשמור לעצמו את התקציב היוקרתי גם לאחר שאיי.די.בי וסלקום עברו לשליטת אדוארדו אלשטיין ומוטי בן משה, אך מסתמן כי לא עוד. אולי מדובר בשחיקה או ברצון של המנכ"ל החדש לנסות כיוון אחר.
 
על פי הערכות בשוק, כל המשרדים הגדולים צפויים לקחת חלק בהליך, חוץ מאשר מקאן (פרטנר), אדלר חומסקי (קבוצת בזק)וראובני פרידן (הוט) שימנעו מחשש לניגוד אינטרסים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואנונימי
    תעשו מייל אדום אמיתי 13/02/2020 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעשו כבר מייל אדום אמיתי ואנונימי, ותקבלו הרבה מאוד מידע. כשאתם מאפשרים לשלוח לכם הודעות רק דרך מייל גלוי - זה מונע מאיתנו כל יכולת להדליף.
    סגור