שיווק ופרסום

תנו לצ'אט בוט להעצים את חוויית הלקוח

כתיבת מומחים | 
בוט (צילום Pavlo Vinnyk)
צ'אט בוטים, הנציגים הדיגיטליים של העסק, יכולים לשנות את חוויית הלקוח. בתחילת דרכם, היכולת של הבוטים הייתה מוגבלת ולכן לא פעם הם פגעו בחוויית הלקוח. הקידמה הטכנולוגית לא פסחה על שירות הלקוחות והיום אנחנו יכולים לתת ללקוחות שלנו שירות טוב יותר, לשנות את התדמית העסקית ולהעלות את שורת הרווח, תודות למענה האוטומטי.
הדרך להעצים את חוויית הלקוח עוברת בתכנון. בחירת הפתרונות הנכונים, ועדכון מתמיד התואם את הצרכים, יובילו את העסק שלנו קדימה. ניצול הטכנולוגיה מתאפשר ברגע שיש לנו את המידע הנחוץ כאשר הבנת היתרונות של הצ'אט בוטים וכיצד נכון להשתמש בהם, יעזרו לנו ליצור חוויית לקוח משמעותית.
חשיבות מתן תגובה בכל שעה
הלקוחות שלנו פוגשים אותנו בכל שעה של היום ובכל יום בשבוע. אנחנו יכולים לנצל את הבוטים כדי להעניק להם חוויה טובה יותר, בשעה שהכי נוחה להם. תגובת הבוטים יכולה להשאיר את הלקוח אצלנו. בעבר כל מה שיכולנו להציע ללקוחות הוא להשאיר פרטים כדי שנוכל לחזור אליהם בשעה הנוחה לנו. היום אנחנו יכולים להוביל את התקשורת על ידי הטמעת מערכת בעלת בינה מלאכותית ולתת לבוטים להגיב ללקוחות בצורה חכמה שתיתפס כשירות לכל דבר.
חשוב לזכור כי ברגע שהגולשים נכנסים לאתר ונתקלים בצ'אט בוטים, הם מצפים שתהיה התייחסות לתגובה שלהם. אם הם השאירו פרטים כדי שנחזור אליהם, עלינו לעשות זאת מוקדם ככל האפשר. אם הם שאלו שאלה, הבוטים יוכלו לענות להם או במקרה והם לא קיבלו תשובה, הצ'אט בוטים צריכים לדעת שהגיע הזמן להעביר את התקשורת לאיש שירות אנושי.
יצירת אינטגרציה מלאה בין כל הפלטפורמות
היום אנחנו יכולים להטמיע צ'אט בוט בכל פלטפורמה כך שהתקשורת תהיה זהה והמשכית ללא קשר למקור ממנו הגיע הלקוח בפעם הראשונה. מבחינתנו, מדובר בפעילות אשר יכולה להעצים את חוויית הלקוח, כשהוא מרגיש שהוא יכול לפנות לעסק בכל פלטפורמה ולהמשיך אותה בפלטפורמה אחרת, על פי הנוחות שלו.
ברגע שכל המערכות מסונכרנות, העסק שלנו מיוצג טוב יותר, המותג הופך לחזק בכל פלטפורמה ואנחנו מקבלים בדיוק את המידע שנחוץ לנו על הלקוח. מבחינת הלקוח, החוויה עוצמתית והוא יכול לסמוך על כך שהמותג יהיה שם בשבילו בדרך שמתאימה לו באותו הרגע.
העוצמה שבייעול כוח האדם
הלקוחות שלנו קצרים בזמן. הם רוצים לקבל את השירות הנחוץ להם ובזמן שהם מחליטים עליו. הטמעת צ'אט בוט בצורה חכמה תאפשר לכל לקוח לקבל מענה אנושי במידה ולא קיבל תשובה מתאימה לצרכיו. מעבר לכך שהתקשורת יכולה להפוך להיות אנושית ברגע שיש צורך, היא תתבצע בפלטפורמה שנוחה ללקוח.
בזמן שהלקוח מרגיש שהוא מקבל את המענה הטוב ביותר, אנחנו מייעלים את כוח האדם שלנו והתוצאה היא חוויית שירות יוצאת דופן. הלקוח יקבל את התשובות הנחוצות לו, בזמן שבחר בו ובמינימום הסברים מצדו. כאשר הלקוח לא צריך לחזור על דבריו מההתחלה בכל שיחה ופניה, הוא מרגיש שמכבדים את הזמן שלו, מה שמשאיר חותם עוצמתי.
הבנת צרכי הלקוח
הצלחת העסק תלויה בהבנת צרכי הלקוחות. אנחנו יכולים להכין סקרי דעת קהל, לבקש משוב מלקוחות קיימים ולהשקיע משאבים רבים בהבנה מה הלקוח שלנו רוצה באמת. כלי עוצמתי שיכול להחליף או להתווסף לכל הפעולות הללו הוא צ'אט בוט לעסקים.
מעבר על השיח בין הצ'אט בוט לבין הלקוחות מאפשר לנו לדעת מהן השאלות שעולות ולגלות מהן הבקשות של הלקוחות. ניתוח נכון ויעיל של השיחות יאפשר לנו לדייק את השירות שאנחנו מספקים והוא יכול להעלות רעיונות שלא יכולנו להעלות בעצמנו. הבנת חוויית הלקוח ואיתור הצרכים שלו הם חלק בלתי נפרד מפיתוח העסק. השיח הדיגיטלי האוטומטי עם צ'אט בוט בעל בינה מלאכותית, עוזר לנו להבין את צרכי הלקוח.
צ'אט בוטים בשנת 2020
בשנת 2020 הצ'אט בוט יכול להיות החבר הטוב ביותר של העסק, החברה או הארגון. בינה מלאכותית, אינטגרציה בין שלל פלטפורמות והפנייה לגורם אנושי בעת הצורך, מעצימה את חוויית הלקוח. בחירת המערכת הנכונה, הטמעה באופן שמתאים לפלטפורמות העסקיות וניתוח הנתונים הנכנסים, יחזקו את המותג וישפרו את הנתונים העסקיים.
נכתב מטעם "קומבוקס", פלטפורמת יצירת צ'אט בוטים בתקשורת רב ערוצית. מערכת אחת שנותנת מענה כולל לצרכי הלקוחות והמותג.
תגיות בוט | דיגיטל | עסקים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה