שיווק ופרסום

הקרב על השלט: רון חולדאי נגד פרויקט הניצחון הישראלי

לאחר לחץ ציבורי משמאל, החליט ראש עיריית ת"א להסיר את השלטים בהם נראים אבו מאזן והנייה על הברכיים בעיניים קשורות. פרויקט הניצחון הישראלי, הארגון שמאחורי הקמפיין, עתר לבית המשפט נגד ההחלטה
אייס |  2
מתוך קמפיין הפרויקט לנצחון ישראל (צילום יחצ)
בשישי בצהריים עלה קמפיין שילוט ברחבי תל אביב בו נראים איסמעיל הנייה ואבו מאזן על ברכיהם,  עם עיניים מכוסות בבד וידיהם מונפות בכניעה, על רקע הריסות עזה ומסוק מרחף מעליהם. הכיתוב שליווה את התמונה היה "שלום היה רק עם אויבים מובסים".
מספר תושבים הזדעקו על הופעת השלטים ברשתות החברתיות, וביניהם עורך טיים אאוט תל אביב, ירון טן בירנק, שגם תייג את ראש העיר, רון חולדאי.
 
חולדאי, שלא ידוע כמישהו עם פתיל ארוך מדי, בטח בנוגע לדברים שקורים אצלו בעיר, מיהר להגיב והבטיח לטפל בשלטים
 
הודעתו של חולדאי הקפיצה כמובן את אנשי "הפרויקט לניצחון ישראלי", הארגון שעומד מאחורי הקמפיין הנוכחי ועמד בעבר מאחורי הקמפיין "הנייה בספידו". ראשי הארגון פנו לבית משפט בכדי להוציא צו מניעה להסרת השילוט. החלטת השופט טרם התקבלה וצפויה להינתן מחר. 
הקמפיין מנוהל על ידי משרד "רוזנבאום תקשורת" בבעלות עופר רוזנבאום, גרר תגובות מעורבות ברשתות החברתיות במהלך סוף השבוע וזכה אף להתייחסות בכלי תקשורת ברחבי העולם הערבי, לרבות בעמודים של ארגוני הפתח והחמאס.
 
 
מנהל הקמפיין עופר רוזנבאום תקף את חולדאי: "מפתיע לשמוע שדווקא מי שעומד בראש העיר המציירת עצמה כפלורליסטית במדינת ישראל מנסה לסתום פיות, אבל בכוונתנו לפעול נגד החלטתו בבית המשפט", והוסיף: "העלות פה שולית ואני מבטיח שהיא נמוכה בהרבה ממה שעלולים לחשוב. לא צריך להשקיע סכומים גבוהים כדי להעביר מסר, ושווי החשיפה של הקמפיין ביומיים האחרונים בזכות הראיונות הרבים בכלי התקשורת והשיח הרב ברשתות החברתיות נאמד במיליוני שקלים רבים".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קמפיין מביש! טוב עשה חולדאי. (ל"ת)
    יונתן 02/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סתימת פיות בולשביקית
    אליהו 02/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולדאי עבר על החוק
    סגור