שיווק ופרסום

ניהול קליניקה מתקדם: עסקית, מקצועית ורגולטורית

כתיבת מומחים | 
קליניקה (צילום PIXABAY)
טכנולוגית הענן מחזיקה ביתרונות רבים, הן מבחינת הניהול והתיעוד הרפואי, הן מבחינת גיבוי הנתונים ואבטחתם והן מבחינת ההתנהלות העסקית השוטפת. השלכותיה החיוביות של טכנולוגיה זו באות לידי ביטוי בניהול הקליניקה של המאה ה-21 – כאשר מטפלים מתחומי הרפואה השונים מסתייעים בכך בעבודה היום-יומית שלהם. בעשורים האחרונים, נכנסו לעולם הרפואה, הרווחה והטיפול תוכנות לניהול מטופלים וניהול תיקים רפואיים, כאשר בעשור האחרון תוכנות הענן הולכות ותופסות תאוצה – ומובילות מהפכה.
בזכות השימוש בתוכנות אלו יכולים העוסקים במקצועות הבריאות, בין אם הם עובדים בקליניקה קטנה או שמא כחלק מצוות רחב היקף במרפאה או בתוך מרכז טיפולי, לפעול בהתאם לחוק ולנהל את הקליניקה. כל זאת, תוך שימוש בתוכנת ניהול שתיתן מענה ל-3 ההיבטים החשובים ביותר בעסק רפואי או טיפולי: ההיבט העסקי, ההיבט המקצועי וההיבט המשפטי-רגולטורי.
ניהול המרפאה והקליניקה עם תוכנת ניהול בטכנולוגיית ענן
כאמור, המאה ה-21 הביאה עמה בשורה משמעותית בדמות תוכנות ניהול מרפאות וקליניקות באמצעות טכנולוגית ענן. תוכנות אלו יסייעו לכם לאורך עבודתכם ב-3 היבטים מרכזיים: ההיבט העסקי, ההיבט המקצועי וההיבט המשפטי-רגולטורי.
מבחינת ההיבט הראשון-העסקי מטרת תוכנה לניהול מרפאה היא לעזור לכם להתנהל עסקית, שהרי כל מרפאה או קליניקה היא עסק שיש לנהלו. וכמו כל עסק, לא תמיד לעומד בראשו יש את הזמן או הידע לעסוק בכך באופן שוטף. על כן, תוכנה איכותית וטובה לניהול מטופלים וניהול תורים תעזור לכם, למשל, לנהל את התשלומים והגבייה מול המטופלים והספקים (גורמים מממנים / גורמים משלמים), תעזור לנהל לוח פגישות וזימון תורים, לנהל את התשלומים לעובדים, לחסוך בניירת ובתשלום לארכיונים אינסופיים, לנהל עבודה מול לידים שיווקיים ועוד.
בהיבט השני, המקצועי, התוכנה תעזור לכם בכל הנוגע לתיעוד מסודר של סיכומי הפגישות, יצירת סטנדרטיזציה בתיעוד לפי טפסים או תבניות תיעוד, תיעוד מהיר באמצעות משפטים מוכנים מראש וכמובן – ללא ניירת מיותרת. כך, יינתן מענה מרשים, רציף ומדויק. מעבר לכך, תוכלו לשמור בדרך זו על איכות הסביבה – תוך גיבוי ותיעוד מסודר של מלוא הנתונים.
כאשר אנו מדברים על ההיבט השלישי והאחרון, הכוונה היא לעמידה במגבלות הרגולטוריות של מדינת ישראל. החל מהקפדה על תקנות הרשות להגנת הפרטיות, חיוב תיעוד רשומות רפואיות על פי חוק זכויות החולה, עמידה בדרישות ניהול יומן רופא ממוחשב (חובה לבדוק שיש אישור מס הכנסה) וכן הלאה – תוכנה זו תסייע לכם לעמוד בכל זאת ולשמור על קשר מקצועי ראוי עם המטופלים.
להנהיג את הקליניקה קדימה
תוכנה לניהול קליניקה שהותאמה כראוי לצרכים שלכם תסייע לכל רופא, פסיכולוג, עובד סוציאלי, פיזיותרפיסט ולכל מומחה בתחום הבריאות לפעול באופן יעיל, מקצועי – ובהתאם לחוק.
כדי להשיג כל זאת בהצלחה רבה, פותחה תוכנת טיפולוג. מטרתה של תוכנת טיפולוג היא לאפשר לצוות הטיפולי לבצע את עבודתו – ללא כל הסחות דעת שישפיעו על המטופלים ואופי הטיפול.
תוכנת טיפולוג, תוכנת הענן המובילה בישראל לניהול קליניקה, מיועדת למקצועות הטיפול, הרפואה והייעוץ ומציעה ללקוחותיה פתרונות ניהול חדשניים וטכנולוגיים לניהול הקליניקה. מדובר בתוכנה פורצת דרך במסגרת תיעוד התיק הרפואי – אשר החלה את פעילותה לפני קרוב לעשור. בין אם אתם עובדים במרכזי טיפול ומרפאות מוכרים וגדולים, ובין אם אתם עובדים כמטפלים יחידים – בזכות השימוש בתוכנה זו לניהול קליניקה תנהלו את העסק ביעילות, במקצועיות ותוך עמידה במלוא הדרישות, המגבלות וההנחיות הרגולטוריות.
מדובר בתוכנה שתוביל את הקליניקה בבעלותכם לעבר המאה ה-21.
להרשמה ל-30 יום התנסות ללא התחייבות ולפרטים נוספים היכנסו לאתר: https://www.tipulog.co.il/  או צרו קשר בטלפון: 077-3186600
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה