שיווק ופרסום

צפו בקמפיין החדש של בורגר קינג: וופר רקוב ומעלה עובש

כדי לקדם את ההחלטה להשליך חומרים משמרים מהתפריט שלה, יוצאת בורגר קינג בקמפיין ושמו "הוופר המעופש". המהלך השיווקי החריג יחל בכמה מדינות באירופה ובארה"ב
אייס |  1
קמפיין בורגר קינג (צילום מסך מיוטיוב)
כמו רשתות אחרות, גם "בורגר קינג" מציגה בדרך כלל תמונות ודימויים מושלמים, ללא פגמים, של מוצרי המזון שלה. עכשיו יוצאת רשת ההמבורגרים הענקית בקמפיין חדש, עם סרטון וידאו שמראה מה קורה אם משאירים את הוופר על השולחן במשך כמה שבועות. המהלך הזה, שיש שיגדירו אותו "הפוך על הפוך", בא להדגיש את החלטת הרשת להשליך החוצה את כל רכיבי החומרים המשמרים והמלאכותיים מהמזון שלה.
 
הקמפיין הוא מאמץ משותף בין הסוכנות השוודית INGO, דיוויד מיאמי ופובליסיס. "הרעיון הוא שהיופי של אוכל אמיתי הוא שהוא מכוער", אומר ביורן סטאהל, מנהל הקריאייטיב דשל אינגו. "נקטנו בגישה שונה מאוד מזו שבדרך כלל מותגי המזון נוקטים בה.
 
"עובש צומח בצורה מאוד לא עקבית", ממשיך סטאהל, "היינו צריכים לעבוד מספר חודשים עם דגימות שונות, בכדי להיות מסוגלים לגלות את היופי של משהו שנחשב לא רצוי. מעולם לא חשבתי שאהפוך למומחה בעובש, אבל זה נדרש בכדי לגרום לזה לקרות".
<
אז מה קורה בסרטון?
כשברקע שיר של ארת'ה פרנקלין, ככל שהווידיאו מתקדם, לחמניית הוופר מתחילה לשקוע יחד עם החסה. עד מהרה, קציצת ההמבורגר מתחילה להלבין, ואז הופכת כחולה-ירקרקה. הלחמנייה ושאר המרכיבים הולכים בעקבותיה. הסרטון מסתיים בביטוי "היופי של 'אין חומרים משמרים מלאכותיים'", שורה שנמצאת גם במודעות מודפסות.



 
הרשת שואפת להיות נטולת חומרים משמרים בכל סניפיה בארצות הברית עד סוף 2020. כבר עכשיו, יותר מ-90 אחוז מכל מרכיבי המזון בארה"ב אינם מכילים צבעים מלאכותיים, טעמים או חומרים משמרים ממקורות מלאכותיים. בורגר קינג מסרה כי גם ביטלה את המונוסודיום גלוטומט ואת סירופ התירס עתיר הפרוקטוז מכל פריטי המזון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזעזע (ל"ת)
    ענת 02/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור