שיווק ופרסום

פרסומת של "לגו": ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם

בפרסומת חדשה שהושקה באינסטגרם, רעיונות של ילדים ששיחקו בלגו הפכו ל"טריילר" מסחרר של סרט דמיוני. האם הוליווד תרים את הכפפה בדרך לסרט אמיתי?
רועי בהריר-פרל |  2
לגו (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של lego)
לפני כשבועיים השיקה באינסטגרם חברת "לגו" סרטון פרסומת חדש, שאת התסריט שלו כתבו ילדים בגיל הרך. הפרסומת בנויה כטריילר לשובר קופות חדש (ודמיוני לגמרי) בשם "פשעים משטרתיים: הגנבים מנסים לשדוד בנק", שכולו מבוסס על רעיונות עלילתיים שילדים חשבו עליהם בזמן ששיחקו ב"לגו משטרת העיר" ( Lego City Police).
 
בין הרעיונות שהפכו לסצנות: הדמות הראשית - שודדת הבנק - יורה על רודפיה דג עשוי מטיטניום; השוטר עולה על כדור פורח ורודף בעזרתו אחר הרכב של השודדת, תוך יידוי סוכריות על מקל; או השודדת והשוטר פוצחים בשירה יחד עם כמה דמויות מהרחוב והסרטון הופך למחזמר. בין לבין, מצולמים ילדים חמודים שמשחקים בלגו ומסבירים למצלמה את "עלילת" המשחק. התוצאה, מעבר להפקה הגרנדיוזית והסופר-מושקעת, שובת לב: פרסומת לילדים שמדברת בדיוק בשפה של ילדים.
 

 
לגו עדיין לא חשפה פרטים כלשהם על הסרטון, אבל נראה שמדובר בהפקה עצמית של החברה. בספטמבר אשתקד, לגו שיתפה פעולה עם ענקית הפרסום הצרפתית BETC ביצירת קמפיין בינלאומי ראשון שלה מזה עשור, אולם לטענת מקורבים לחברה, הסרטון המדובר לא קשור לשת"פ הזה.
 
הרעיון הבסיסי שמאחורי הפרסומת החדשה נוצר כבר ב-2012, אז השיקה סוני פרסומת שיצר הבמאי ווס אנדרסון, שבה מוצגים הפיצ'רים של המכשיר הנייד "סוני אקספריה" דרך עיניו של ילד בן 8.
 
ובכל זאת, אין ספק שמדובר, מבחינתה של לגו, בהפקה ייחודית ומרשימה, שמבוססת על קונספט לא שגרתי. סביר להניח שרבים יצפו כעת, אחרי ה"טריילר" המסחרר, לסרט המלא על הגנבת שרוצה לשדוד בנק. לא מן הנמנע שבמחלקת הקריאייטיב של לגו כבר עובדים על זה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ממש מגניב
    מגניב ממש 02/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה יופי
    סגור
  • 1.
    איזה מגניב
    רועי 02/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסומת מגניבה
    סגור