שיווק ופרסום

משפחות גאות על מאות שלטי חוצות ברחבי הארץ

האגודה למען הלהט״ב יצאה בקמפיין ארצי רחב היקף שמציג משפחות גאות מגוונות תחת המסר ״משפחה ישראלית גאה״. בין המשתתפים: ינאי פרישר גוטמן עם בנו רוי
אייס | 
קמפיין המשפחות של הקהילה הגאה (צילום עומר שלו)
לקראת יום המשפחה, האגודה למען הלהט״ב יצאה היום (חמישי) בקמפיין ארצי רחב היקף שמציג משפחות גאות מגוונות תחת המסר ״משפחה ישראלית גאה״. רן שלהבי, סמנכ"ל האגודה למען הלהט"ב, מסר: "מדובר בקמפיין הכי גדול אי פעם של הקהילה הגאה בישראל. היה לנו חשוב לעשות אותו לקראת יום המשפחה בפריסה ארצית, וליצור קבלה של הקהילה הגאה גם במקומות שכיום פחות מקבלים".
בין המשתתפים בקמפיין: ינאי פרישר גוטמן עם בנו רוי והפזמונאי נעם חורב עם בן זוגו, חיים יניב. הקמפיין, שמגיע אחרי מספר התבטאויות ציבוריות נגד להט״בים, ביניהן אמירותיו של שר החינוך רפי פרץ וקמפיין מפלגת נעם, מציג מאות שלטי חוצות ברחבי הארץ, כולל בנתיבי איילון, גם באותם האזורים בהם פורסמו שלטי מפלגת נעם.
 
בקהילה הגאה דורשים מהממשלה הבאה לתקן את חוק האימוץ וחוק הפונדקאות, להכיר בהורות משותפת ולהשוות את אופן הרישום של הורים מהקהילה הגאה וילדיהם לאופן הרישום של הורים סטרייטים וילדיהם.
"המטרה שלנו היא שהציבור ייקח חלק פעיל בקמפיין", מוסיף שלהבי, "בהעלאת צילומים של השלטים בתיוג האגודה ובתמונות של המשפחה עם התיוג 'משפחה ישראלית גאה'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה