שיווק ופרסום

הקליפ של סטטיק ובן-אל כפלטפורמה: ההברקה של רולדין

חברת המאפים בחרה בקליפ "we" של הצמד המצליח בשילוב מירי מסיקה כדי לקדם את מוצריה. הקליפ זכה ליותר מ-300 אלף צפיות מאז עלה ביום חמישי האחרון
אייס | 
סטטיק ובן אל תבורי (צילום מתוך עמוד היוטיוב של סטטיק ובן אל תבורי)
אמנם זו לא המצאה חדשה, אך עושה רושם שחברת רולדין בחרה באסטרטגיית פרסום לא שגרתית: שילוב של מוצרי החברה בצורה בולטת מאוד בקליפ החדש של סטטיק ובן- אל.
חברת המאפים והקונדיטוריה, שעשתה כבר כמה קמפיינים יצירתיים, בחרה בכיוון חדש. בקליפ של השיר "we" שהעלו ביום חמישי הצמד המצליח מופיעים מספר פריימים שיווקיים מאוד שבהם מוצג שולחן עמוס בכל טוב תוצרת רולדין, עם לוגואים של החברה, כשליד השולחן יושב ושר בן-אל תבורי.
הקליפ של הצמד, שבו משתתפת גם הזמרת מירי מסיקה, עלה ליוטיוב ביום חמישי וכבר לאחר הסופ"ש הוא רושם יותר מ-300 אלף צפיות. הקליפ גם מתכתב עם קמפיין קודם של רולדין, קמפיין מארי אנטואנט שנעשה בניחוח צרפתי של המאות ה-15 וה-16.
קליפים אחרים של סטטיק ובן-אל הגיעו למיליוני ואף לעשרות מיליוני צפיות ברשתות החברתיות. לא ברור כמה שילמה רולדין עבור השת"פ הזה, אך אם הוא יהווה הצלחה עבורה, לא מן הנמנע שהתופעה תתרחב ואנו עשויים לפגוש הרבה יותר תוכן שיווקי בתוך קליפים של זמרים מובילים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה