שיווק ופרסום

רנואר תשקיע 30 מיליון שקל ברשת אופנה חדשה

Twentyfourseven Man תושק בקרוב ותמנה בשלב ראשון כ-20 חנויות בפריסה ארצית. הקולקציה הראשונה תצא באביב וטווח המידות יהיה רחב יותר
אייס |  2
רנואר (צילום מורן ישעיהו)
קבוצת האופנה רנואר בבעלותם של אלי ברקוביץ, יוסי ברוש וסרג' דרעי פותחת מותג אופנת גברים חדש בישראל - Twentyfourseven Man. עם כניסתו ייפתחו 20 חנויות משותפות למותג הנשים בפריסה ארצית. בהמשך, כך נמסר מהחברה, גם יעמדו חנויות עצמאיות. רנואר תשקיע 30 מיליון שקל ברשת האופנה החדשה.
חנות הדגל הראשונה, בשטח של 335 מ"ר, תפתח בקניון עזריאלי תל אביב בתוך חנות Twentyfourseven ותעוצב עם מסכי ענק, צבעי ניאון ו"אווירה מסיבתית". גודל החנויות יאמוד בין 250-450 מ"ר.
מרנואר נמסר כי "הקו החדש מבוסס על הטרנדים העולמיים של Street Lux (אופנת רחוב יוקרתית) ו- Athlesure (אופנת ספורט פנאי). עד סוף שנת 2020 יפתחו בישראל כ-10 חנויות נוספות, כך שהרשת אמורה לכלול כ- 30 חנויות בפריסה ארצית.
"אנו נרגשים להחדיר מותג אופנת גברים חדש במטרה להביא לקהל הגברים הצעיר בישראל את בשורות הטרנדים העכשוויים", מסר יוסי ברוש, מבעלי קבוצת רנואר. "זאת הזדמנות מצוינת עבורנו להשיק מותג חדש תוך כדי מתן לגיטימציה לגברים לעקוב אחרי טרנדים וליהנות מחוויית השופינג".
הקולקציה הראשונה בעיצובה של המעצבת הראשית שמרית לרנטל תצא עם פתיחת עונת אביב-קיץ 2020. טווח מידות הקולקציה יהיה בין XS-L ויהיו גם מידות בטווח רחב יותר, של XXS-XL לדגמים ספציפיים. טווח המחירים ינוע בין 39-299 שקלים.
קבוצת רנואר מפעילה רשת חנויות המונה כיום למעלה מ-120 סניפים לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית. כמו כן, מפעילה הקבוצה את המותג הישראלי Twentyfourseven, אשר רשת החנויות שלו מונה כיום למעלה משבעים סניפים בפריסה ארצית.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מנהל אזור שי מזעזע
    רן 04/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך מדבר לעובדים צריך לשפוט אותו על הדיבור שלו לעובדים
    סגור
  • 1.
    רנואר חברה מגעילה מעללת בעובדים ולא משלמים שכר הוגן (ל"ת)
    רן 04/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור