שיווק ופרסום

מסימני הקורונה: ירידה של כמעט 50% בהזמנות מעלי אקספרס

החשש מסחורה מסין, הארכת חופשת החג והעיכוב במשלוחים עושים את שלהם: מחברות האשראי נמסר על ירידה חדה בהזמנות מהאתר הסיני האהוב על הישראלים. באסוס ונקסט דווקא נרשמת עלייה קלה
אייס | 
עלי אקספרס (צילום אילוסטרציה)
הפחד מכל דבר המקושר לסין גורם לישראלים לוותר על אחד הגילטי פלז'רס הגדולים שלהם – הזמנות מאתר הקניות הפופולארי עלי אקספרס.
על פי דיווחים מחברות האשראי, החיובים לאתר הסיני ירדו במהלך פברואר בלא פחות מ-45% אחוזים, וזאת למרות שהנתונים של שאר האתרים, כמו אסוס או נקסט, עלו במספר אחוזים בחודש החולף.
לירידה החדה יש מספר גורמים, הראשון כמובן הוא הפחד מסחורה שמגיעה מהארץ שהיא המקור לקורונה. אך הנגיף גורם גם לבעיות פנימיות בסין, כמו למשל איחור משמעותי במשלוחים, שגורמים לחוסר אטרקטיביות זמני של האתר.
למשל, לקוח שביצע הזמנה עוד בסוף ינואר והיה כבר אמור לקבל את הסחורה, קיבל לא מזמן הודעה על עיכוב משמעותי במשלוח. לטענתו, נאמר לו כי ההזמנה תגיע אחרי תאריך היעד (ללא שצוין מתי היא כן תגיע), בתוספת התנצלות.
העיכוב נוצר מפני שלאור התפרצות הקורונה החליטה הממשלה הסינית להאריך את חופשת החג ואסרה על העובדים לשוב למקום עבודתם. לאחרונה הותר לחלק מהם לשוב, אך עדיין המצב רחוק שנות אור משגרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה