שיווק ופרסום

הפרזנטורית של חברת הביטוח: הצגת פרינג'

go ביטוח דיגיטלי משיקים קמפיין חדש בכיכובן של הדמויות מהצגת הפרינג' ומהסדרה "מייקל" - אבי דנגור והילה גולדנברג

אייס | 
קמפיין go ביטוח דיגיטלי (צילום מיכה לובטין)
"go ביטוח דיגיטלי" משיקים קמפיין חדש בהובלת משרד הפרסום Blanco. זוהי הפעם הראשונה בישראל שבה הצגת פרינג' נבחרת להיות פרזנטורית של חברת ביטוח.
במסגרת הקמפיין, ותחת הסלוגן "go - הרבה יותר מביטוח", ידגים השחקן והיוצר אבי דנגור יחד עם שותפתו להצגה הילה גולדנברג, בדמויות של דובי ורבקה, איך השירות ב-go מקל על מבוטחי החברה והופך את תהליך הביטוח לפשוט ויעיל. הקמפיין יכלול סדרת סרטונים בשלל סיטואציות, במטרה להדגיש, לדברי החברה, עד כמה היא "מייעלת את זמנו של המבוטח ומתמקדת ביכולתה לספק את ביטוח הרכב והדירה המשתלם ביותר, בכל מקום ובתוך דקות ספורות".

תקציב הקמפיין נאמד במיליוני שקלים, והוא צפוי לעלות בכל הערוצים המסחריים בטלוויזיה, ברדיו וכן גם בפלטפורמות הדיגיטליות השונות, החל מהיום (ב') בערב.
הילה פלדמן גרא, מנהלת השיווק של הכשרה חברה לביטוח, מסרה: "הבחירה בדמויות של דובי ורבקה מההצגה 'מייקל', הצגה ישראלית מוערכת, מבטאת את המעבר בין העולם הישן לעולם החדש אליו פונה תחום הביטוח. הקמפיין החדש מחליף את השפה האנימטיבית שליוותה את המותג מאז השקתו.
"הביטוח הדיגיטלי של go היה זה שפרץ וסימן את הדרך לשאר החברות בקטגוריה לפני כשנתיים כאשר הושק", מסר אביתר סדון, מנכ"ל משרד הפרסום Blanco. "כמו רוב המותגים אשר יצרו תהליך פורץ דרך בתחומם, גם go משלים בימים אלו תהליך של התפתחות ובגרות אשר באה לידי ביטוי בשפה הפרסומית החדשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה