שיווק ופרסום

הסתדרות המורים: תקציב ההסברה יזנק פי ארבעה

אחרי שב-2019 חרגה ב-120% מהתקציב ובמטרה להחיל שכר התחלתי של 9,000 שקל לחודש, הודיעה הסתדרות המורים על זינוק של מיליוני שקלים בתקציב הפרסום וההסברה ב-2020
אייס | 
כיתה (צילום רשת עמל)
הסתדרות המורים, המייצגת את הגננות והמורים בבתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים, חרגה ב-2019 בכ-120% מהתקציב שהיא מייעדת ל"מאבקים מקצועיים", כלומר בעיקר פרסום והסברה, כך פורסם היום (א') ב"דה-מרקר".
כעת מאשרת הסתדרות המורים להגדיל את התקציב המיועד לפרסום בכלי התקשורת ואת התקציב המיועד לניהול מאבקים ציבוריים במיליוני שקלים, והוא יזנק בכמעט פי ארבעה. ב-2019 תקציב ההסתדרות הסתכם ב-397 מיליון שקל, ובין היתר הוא משמש לפעולות רווחה ופנאי למען המורים, השתלמויות, כנסים, סיוע בנושאי שכר ופנסיה, מלגות, וכן חלוקת שי שנתי למורה, יומן למורה, ושיפור חדרי מורים. תקציב הסתדרות המורים מסתמך בין היתר על דמי חבר שמשלמים המורים, וכן על הכנסות מגופים עסקיים.
בשנה שעברה עמד התקציב המיועד למאבקים מקצועיים על 2.46 מיליון שקל, ואולם בסופו של דבר התקציב ב-2019 הסתכם ב-5.48 מיליון שקל - חריגה של 122%. בתקציב 2020, החליטה ההסתדרות להגדיל את התקציב המיועד למאבקים ציבוריים ל-3.9 מיליון שקל. ההסתדרות גם החליטה ב-2020 לתקצב ב-1.6 מיליון שקל פעולות הסברה - תקציב שלא נכלל בתקציב 2019. המשמעות היא שתקציב 2020 של הסתדרות המורים יכלול הוצאות של כ-8.2 מיליון שקל על סעיפי פרסום, הסברה, כנסים, ימי עיון ומאבקים ציבוריים.
בחודשים האחרונים, הסתדרות המורים מריצה קמפיין המשודר באינטרנט ובטלוויזיה, שנועד לקדם את הדיונים לקראת הסכם השכר החדש שייחתם עם מורי חטיבות הביניים, בתי הספר היסודיים והגננות. הסכם השכר של המורים והגננות עובדי המדינה פג כבר ביולי האחרון, אך המו"מ לקראת הסכם חדש עדיין לא החל מכיוון שבהסתדרות ממתינים להרכבת ממשלה חדשה שתדון איתם בהסכם.
במסגרת ההסכם דורשת יו"ר הסתדרות המורים, יפה בן דוד, להחיל שכר התחלתי של 9,000 שקל לחודש עבור מורים חדשים. למרות שהמו"מ לא החל, ההסתדרות כבר החלה לשדר פרסומות במסגרת הקמפיין בחודש ספטמבר האחרון.
מהסתדרות המורים נמסר: "הסתדרות המורים תמשיך לפעול לחיזוק מעמד עובדי ההוראה בישראל, לפעול לרווחתם ולתת להם את כל התנאים הנדרשים לבצע את שליחותם ותשקיע בכך כל תקציב שיתאפשר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה