שיווק ופרסום

מורן אטיאס מככבת בקמפיין היונים של ביטוח ישיר

אחרי נועה קירל, שלמה שרף וזוהיר בהלול, גם הכוכבת ההוליוודית משתתפת בפרסומת של ביטוח ישיר, אבל בניגוד לקודמיה - נפלה עמוק בבוץ. כמה עלה הקמפיין?
אייס | 
מורן אטיאס לביטוח ישיר (צילום יחצ ביטוח ישיר)
ביטוח ישיר השיקה קמפיין חדש אליו לוהקה הכוכבת ההוליוודית מורן אטיאס לככב לצד היונים של ביטוח ישיר, בדיבובם טל פרידמן ואלי פיניש. קמפיין זה הוא השלישי מתוך סדרה של שירותי פרמיום שהשיקה ביטוח ישיר ועלותו נאמדת בכ-6 מיליון שקל.
בסרטון שיצר משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, אטיאס נמצאת בדרכה לפרמיירה חשובה ביחד עם הנהג שלה, שהחליט לחתוך דרך השדות כדי להגיע בזמן. בשל תקלה ברכב השניים נאלצו לעצור בשטח שכולו בוץ. אטיאס יוצאת בעצבים מהרכב, צועדת על עקבים בבוץ בזמן שהנהג מסביר לה שהשאיר לביטוח ישיר את הטיפול ברכב. היונים צופות על המתרחש מהצד, וכשהן מגלות שזו מורן אטיאס, יונה (פיניש) מגשים חלום ומתחיל לדבר מתוך גרונה של אטיאס, ויוני (פרידמן) מגרונו של הנהג. יונה לא יודע להתהלך בעקבים ומורן נופלת עם השמלה היוקרתית לבוץ. הרכב החלופי שביטוח ישיר שלחו מגיע בדיוק בזמן, ואמור לאפשר לאטיאס להמשיך בדרכה לפרמיירה.

שירות "ישיר עד אליך" אותו מפרסמת אטיאס, הוא השלישי בסדרת השירותים שהשיקה באחרונה חברת הביטוח. השירות הראשון, מוקד 24/7, הושק בקמפיין עם נועה קירל, ועבור הקמפיין לשירות השני, "מפתח תמורת מפתח", כיכבו שלמה שרף וזוהיר בהלול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה