שיווק ופרסום

1.7 מיליון שקלים, אנה זק ואתגר הטיק טוק: המהלך של "תמיר"

המהלך המשולב של תאגיד המחזור הושק בברייק הזהב של רשת וקשת לפני המדגמים ביום הבחירות. זק, קווין רובין וכוכבי רשת אחרים השתתפו באתגר, שהמנצחים בו יזכו להשתתף במפגש מעריצים
רביב שכטר |  1
תמיר - תאגיד מיחזור האריזות בישראל (צילום מתוך עמוד היוטיוב של תמיר - תאגיד מיחזור האריזות בישראל)
הטיקטוק מגיע גם לעולם הפרסום. והחלוצה בתחום כרגע היא תאגיד המחזור תמיר, עם פרסומת חדשה שעלתה בליל הבחירות ומשלבת בין פרסומת בטלוויזיה, עבודה עם משפיעני רשת ואתגר טיק טוק עבור הצופים.
טיק טוק, כידוע, הפכה להיות האפליקציה המובילה בקרב צעירים, ובתאגיד המחזור תמעיר לקחו את זה שלב אחד קדימה. בליל הבחירות, בברייק הזהב בערוצים 12 ו-13, היא שודרה בפעם הראשונה. בפרסומת רואים ילד המחופש לדדי החתול מהפרסומת המקורית ומנסה לעשות חיקוי שלו. בשלב זה נכנס דדי האמיתי לתמונה ומתעצבן על החיקוי.
 
בשלב הזה מוצג בפני הצופים אתגר הטיק טוק, שבו הם מתבקשים להתחפש לדדי ולצלם את עצמם משחזרים את הסצינה שבה הוא מפריד אריזות לשקית הכתומה. בתאגיד תמיר לא הסתפקו רק בקריאה לצופים והשתמשו גם במשפעיני רשת כגון אנה זק, קווין רובין, אוראל צברי אנג'ל ברנדס ועוד, שצילמו את עצמם משתתפים באתגר, כדי להגדיל את החשיפה של המהלך.
הפרס לזוכים באתגר צפוי להיות השתתפות במפגש מעריצים עם אנה זק וקווין רובין.
להערכת גורמים בתעשייה, עלות המהלך עומדת על כ-1.7 מיליון שקל. ""המהלך כולו הוא עוד חלק מאסטרטגיית ה-fun cycle שמובילה את כלל הפעילות השיווקית של תמיר", מסרה שלי מלצר, סמנכ"לית השיווק של התאגיד, "הגישה דוגלת בהעברת המסרים המורכבים של מחזור הפרדת פסולת, באמצעות גישה קלילה ומצחיקה, שבאה לידי ביטוי היטב בפרסומות שלנו עם דדי החתול ובעוד פעילויות שאנו עושים מעל ומתחת לקו. מסקרים ומחקרים בארץ ובעולם עולה כי  ילדים ובני הנוער הם אלו שמשפיעים על בני המשפחה כולה להניע תהליכים  ולהצטרף אל מהפכת המחזור". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף סוף מצאו שימוש יפה ל טיקטוק
    עומר 03/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחשוב להגיד! עוד הצלחה שקטה וצנועה של גליקמן.
    סגור