שיווק ופרסום

פייק גודז: קופון הטבה מזויף לשופרסל מופץ בוואטסאפ

בשעות האחרונות רצה ברשתות החברתיות הודעה שקרית המציעה קופון בשווי 900 שקלים לרשת המזון, וזו לא הפעם הראשונה. שופרסל: "מדובר בהונאה פרסומית ובהתחזות"
עינת שחק | 
שופרסל (צילום ויקיפדיה)
תקופות משבר כפי שאנו חווים כעת בשל התפרצות הקורונה, הינן גם כר פורה לנוכלים ולגופים חורשי רע, שכן זוהי שעת כושר מוצלחות למיני הונאות המתבססות על החרדה הציבורית הכללית.
בתוך כך, עם זינוק היקפי הצריכה ברשתות המזון ופשיטת ההמונים על הרשתות לקראת הצטיידות לימי בידוד אפשריים, חזרה מן האוב הונאה ישנה הקשורה לרשת שופרסל; בשעות האחרונות עוברת בוואטסאפ הודעה לפיה לחיצה על קישור מצורף מקנה קופון בשווי 900 שקלים לרכישה ברשת. 
הגם שלשון ההודעה מתייחסת ליום שישי השחור החל בנובמבר, אין זה מפריע להודעה להמשיך ולעבור בקבוצות השונות ובין המשתמשים השונים ברשת ההודעות הפופולרית. אלא שכבר ב-2018 נחשף כי מדובר בהונאה, כאשר ההודעה הועברה בשני מועדים שונים בשנה אחת; הראשון באוגוסט עם חגיגות ה-60 לרשת שופרסל, והשני לקראת נובמבר באותה השנה עם השקת הרשת את אתר AMERICAN OUTLETS. 
משופרסל נמסר: ״ביממה האחרונה אנו עדים להפצה מחודשת באמצעות הוואטסאפ של הודעה המזמינה אנשים להיכנס לקישור שמציע הענקת קופונים בסך 900 ש"ח. נדגיש כי מדובר בהונאה פרסומית ובהתחזות. לשופרסל אין קשר למודעה הזו ולכן הציבור מתבקש שלא להיכנס לקישור המדובר ולא להעבירו הלאה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה